Prószyński Media w 2010 roku

Prószyński Media w 2010 roku
Wydawnictwo Prószyński Media działa od 1990 roku. Wydaje literaturę polską i światową, zarówno klasykę, jak i prozę współczesną, literaturę faktu i biografie, kulinaria, książki popularnonaukowe oraz dla dzieci i młodzieży. Obecnie jedynym akcjonariuszem Spółki jest Mieczysław Prószyński. Oficyna zatrudnia 88 osób (38 w pionie książek).

Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:

  • POD KOPUŁĄ
  • OSTATNIA NOC W TWISTED RIVER
  • ARABSKA ŻONA
  • NIEWIDOCZNI AKADEMICY
  • CODZIENNOŚĆ W TOSKANII
  • KRUCHA JAK LÓD
  • PORTRET W BIELI
  • MĄDROŚĆ TOSKANII
  • LECH KACZYŃSKI – OSTATNI WYWIAD
  • OSTATNI LOT 

W 2010 roku wydawnictwo Prószyński Media osiągnęło przychód ze sprzedaży książek wynoszący 30,03 mln zł, co daje 23,6% wzrost w stosunku do roku 2009.

 
 
 
W roku ubiegłym Oficyna wydała 386 tytułów, w tym 141 nowości. Łącznie sprzedano 1,91 mln egz. książek.

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.