Wydawnictwo Pascal jest liderem wśród wydawnictw turystycznych. Posiada ponad 50-procentowy udział w rynku przewodników turystycznych.
Oferta wydawnictwa obejmuje ponad 300 tytułów przewodników w kilku seriach, jak również kilkadziesiąt atlasów geograficznych, książek ilustrowanych i przewodników kulinarnych. Od 1996 roku Pascal gromadzi zasoby informacyjne dotyczące polskiej infrastruktury turystycznej. Dostarcza także treści turystyczne dla instytucji rządowych i pozarządowych. Pascal opracowuje również przewodniki na zamówienie, które wykorzystywane są w akcjach promocyjnych lub jako prezenty korporacyjne.
Zarząd Wydawnictwa tworzą Marek Stefaniak – Prezes Zarządu oraz Sławomir Brudny – Członek Zarządu.
Najlepiej sprzedającymi się przewodnikami w 2009 roku były:
Z pozostałych tytułów najlepiej sprzedawały się:
- Lekcja stylu
- Bajki dla superdziecka, czyli wręcz niebywałe hist
- Dr House
- Leksykon Bondowski
- Nowe bajki dla superdziecka, czyli mucha nie siada
- Tajne akta Watykanu
- The Lucky Sperm
- Tygiel
- Polska na rowerze
- Szkatułka Faraona
W 2009 roku wydawnictwo Pascal zanotowało przychody ze sprzedaży książek na poziomie 21,72 mln zł, co daje 29,1% spadek w stosunku do roku 2008.
W roku ubiegłym Pascal wydał 76 nowości. Łącznie sprzedano 1 411 520 egz. książek.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.