Wydawnictwo Pascal w 2009 roku

Wydawnictwo Pascal w 2009 roku
Wydawnictwo Pascal jest liderem wśród wydawnictw turystycznych. Posiada ponad 50-procentowy udział w rynku przewodników turystycznych.
 
Oferta wydawnictwa obejmuje ponad 300 tytułów przewodników w kilku seriach, jak również kilkadziesiąt atlasów geograficznych, książek ilustrowanych i przewodników kulinarnych. Od 1996 roku Pascal gromadzi zasoby informacyjne dotyczące polskiej infrastruktury turystycznej. Dostarcza także treści turystyczne dla instytucji rządowych i pozarządowych. Pascal opracowuje również przewodniki na zamówienie, które wykorzystywane są w akcjach promocyjnych lub jako prezenty korporacyjne.
 
Zarząd Wydawnictwa tworzą Marek Stefaniak – Prezes Zarządu oraz Sławomir Brudny – Członek Zarządu.

Najlepiej sprzedającymi się przewodnikami w 2009 roku były:

Z pozostałych tytułów najlepiej sprzedawały się:

  • Lekcja stylu
  • Bajki dla superdziecka, czyli wręcz niebywałe hist
  • Dr House
  • Leksykon Bondowski
  • Nowe bajki dla superdziecka, czyli mucha nie siada
  • Tajne akta Watykanu
  • The Lucky Sperm
  • Tygiel
  • Polska na rowerze
  • Szkatułka Faraona

 W 2009 roku wydawnictwo Pascal zanotowało przychody ze sprzedaży książek na poziomie 21,72 mln zł, co daje 29,1% spadek w stosunku do roku 2008.

W roku ubiegłym Pascal wydał 76 nowości. Łącznie sprzedano 1 411 520 egz. książek.

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.