„Księżniczka Lillifi” – inna niż wszystkie

„Księżniczka Lillifi” – inna niż wszystkie
„Księżniczka Lillifi” – inna niż wszystkie – nowy tytuł w portfolio Egmontu już w sprzedaży!

 

 
 
„Księżniczka Lillifi” to nowy dwumiesięcznik adresowany do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat. Tytułowa Lillifi jest wyjątkową bohaterką – to niezwykła księżniczka, która używa magicznej różdżki tylko po to, by pomagać innym. Dzięki swej dobroci i zaczarowanym atrybutom wzbudza wielką sympatię dzieci. Czy można wyobrazić sobie lepsze połączenie niż księżniczka i wróżka w jednym?

Lillifi ma piękne złote loki i promienny uśmiech. Ponieważ jest księżniczką często ma na głowie malutką koronę. Jak wszystkie wróżki posiada też skrzydełka oraz czarodziejską różdżkę i najważniejsze – bardzo dobre serduszko! Jej ulubiona potrawa to budyń czekoladowy, a ulubione powiedzonko – „Przyjaciele to największa radość!”. Głównymi bohaterami bajki oprócz tytułowej księżniczki są żaba Karolina, świnka Pupsi i zamkowa myszka Kasia.

Małe czytelniczki wraz z Liliifi uczą się, czym jest przyjaźń, wrażliwość i otwartość na świat. Charakterystyczną cechą magazynu jest niezwykle oryginalna szata graficzna z obrazkami wyglądającymi jak ręcznie wykonane rysunki. Dzięki niej pismo rozwija w dziewczynkach poczucie estetyki i podsuwa ciekawe pomysły zabaw plastycznych. Bajka o księżniczce Lillifi podbiła serca dziewczynek w ponad dwudziestu krajach, szczególną popularnością zaś cieszy się w Niemczech. Autorką opowiadań oraz ilustracji jest znana w Niemczech projektantka mody – Monika Finsterbusch.

W każdym numerze dwumiesięcznika znajduje się: pięknie ilustrowane opowiadanie, plakat, zagadki i kolorowanki, strony o zwierzakach, oryginalne pomysły dekoracyjne oraz połączony z zabawą konkurs. Do magazynu dołączany jest prezent: w pierwszym numerze biżuteria dla wyjątkowych księżniczek – serduszko szczęścia.

Wprowadzenie pisma na rynek wsparte jest kampanią telewizyjną na kanałach: Cartoon Network, Jetix Play, Boomerang, MiniMini, Nickelodeon, TVN Style oraz autopromocją w tytułach własnych Egmontu. Kreacją zajęła się agencja DSK, a zakupem mediów dom mediowy MPG.

 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.