* EuroPlus+ – seria interaktywnych kursów językowych.
* EduROM – seria multimedialnych podręczników do szkoły podstawowej i gimnazjum.
* EduSensus – seria programów wspomagających rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
* Platforma e-learningowa LEO – kompletna platforma szkoleniowa do wykorzystania w Internecie lub w sieci korporacyjnej.
Jednocześnie Young Digital Planet SA zajmuje pozycję światowego lidera w produkcji interaktywnych programów do nauki języków obcych. Tę pozycję firma zawdzięcza połączeniu doskonałych technologii oraz najwyższej jakości materiałów, pozyskanych ze współpracy z tradycyjnymi wydawnictwami m.in. z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii i Francji. Produkty firmy dostępne są w blisko trzydziestu krajach świata.
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:
- EuroPlus+ Angielski dla Nastolatków
- EuroPlus+ Angielski z Cambridge
- EuroPlus+ Angielski dla dzieci “Nicole and Tommy”
- seria programów eduSensus (Logopedia, Wspomaganie rozwoju)
W 2008 roku Young Digital Planet zanotował 57% wzrost przychodów ze sprzedaży elektronicznych publikacji edukacyjnych, który wyniósł 128,40 mln zł.
W roku ubiegłym YDP wydał 14 tytułów, w tym 8 nowości. Plany na bieżący rok zakładają wydanie 26 tytułów, w tym 20 nowości.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.