W 2005 roku w Wydawnictwie kupiono książki na łączną kwotę 160 tys. złotych. Z każdym rokiem ta liczba sukcesywnie wzrastała: w 2006 roku było to 460 tys. zł, rok później już ponad milion złotych – 1 330 tys. zł. Miniony, 2008 rok, pomimo kryzysu na rynku książki, związanego z załamaniem gospodarczym, pozwolił Złotym Myślom zbliżyć się do granicy 2 mln złotych ze sprzedaży swych pozycji, dając dokładnie 1 900 tys. zł przychodu. Przychody ze sprzedaży książek wyniosły 1,85 mln zł wobec 1,27 mln zł w roku poprzednim. Łącznie wydano 73 tytuły.
Dzisiaj serwis Złotych Myśli notuje ponad 500 tys. unikalnych wizyt oraz ponad 1 mln odsłon miesięcznie. Obecnie 190 tys. Internautów jest stałymi klientami Wydawnictwa. Badania profilowe wykazały, że głównie klientami Złotych Myśli są ludzie w wieku 26-50 lat, z czego 48% to kobiety. 61% klientów ma wykształcenie wyższe i zarabia ponad 2500 zł. A opinie o publikacjach wskazują, że 89% klientów jest zadowolonych z zakupów.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.