Grupa wydawnicza Gruner+Jahr zapowiedziała 20-procentowe oszczędności wydatków związane z kryzysem na rynku reklamowym. W ramach cięć zamknięte mają zostać najmniej rentowne tytuły prasowe wydawane przez koncern. Mają również zostać zmniejszone koszty podróży i imprez pracowniczych.
Na razie Gruner+Jahr przeprowadzi przegląd 285 tytułów, które wydaje w 22 krajach. Ponieważ koncern prawie połowę zysków osiąga w ojczystych dla siebie Niemczech, najwięcej spekulacji dotyczy zamknięcia czasopism publikowanych przez firmę właśnie w tym kraju.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.