Agora tworzy kolejne serwisy i zapowiada inwestycje na Ukrainie
Obecnie Agora ma 59 marek internetowych, zapowiada uruchamianie kolejnych serwisów, w tym na Ukrainie. Wkrótce rozpocznie się promocja społecznościowego serwisu podróżniczego Kolumber.pl, dzięki któremu użytkownicy mogą m.in. zakładać profile i prezentować swoje podróże. Z kolei Tublo.pl to serwis, w którym można prowadzić miniblogi. W ubiegłym tygodniu została sfinalizowana transakcja przejęcia spółki Trader.com (Polska), która posiada m.in. cztery specjalistyczne serwisy ogłoszeniowe.
W pierwszym kwartale br. przychody reklamowe z reklam typu display (m.in. banery, billboardy, bez ogłoszeń drobnych i reklam wideo) wyniosły 8,8 mln zł, co oznacza wzrost wobec tego samego okresu ub.r. o 114 proc. Spółka zapowiada też rozwój na Ukrainie, gdzie działa już serwis blogowy Blox.ua, Agora stworzyła tam już własne biuro.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.