Złoty Laur Konsumenta dla Bezdroży

Złoty Laur Konsumenta dla Bezdroży
ZŁOTY LAUR KONSUMENTA PO RAZ CZWARTY
DLA PRZEWODNIKÓW BEZDROŻY!

 

 
 
Wydawnictwo Bezdroża już czwarty rok z kolei otrzymało ZŁOTY LAUR KONSUMENTA 2008 w kategorii „Przewodniki”.

„Laur Konsumenta”
to największy program konsumencki w kraju, który wyłania co roku produkty
i marki najwyższej jakości w prawie 300 kategoriach. Wyróżnienia przyznawane są od czterech lat przez „Przegląd Gospodarczy” „Gazety Prawnej” na podstawie badań polskich konsumentów. Sami klienci dokonują wyboru najwyżej cenionych produktów i oddają głos na ulubioną markę.

Wydawnictwo Bezdroża zostało założone przez dwójkę miłośników podróży w roku 1999. Pomysłodawcami przewodników dla globtroterów, a zarazem autorami pierwszej publikacji wydanej w 2000 roku byli Dominika Zaręba i Tomasz Ostrowski. Zafascynowani kulturą nomadów Azji Środkowej i dziką przyrodą tego regionu postanowili podzielić się swą wiedzą pisząc pierwszy przewodnik pt. Mongolia. Nie tylko step. „Wydawnictwo rozwinęło się bardzo szybko” – mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Wydawnictwa i jego współzałożyciel – „Od początkowego obrotu 18 tys. zł i oferty w postaci dwóch tytułów, doszliśmy do pozycji trzeciego gracza na rynku przewodników z obrotem przekraczającym 2,6 mln zł i ponad 70 tytułami przewodnikowymi”. Okres największej dynamiki wzrostu, sięgającej 250% rocznie, przypadł na lata 2003-04. Od końca 2005 roku firma jest wyłącznym partnerem Michelin na Polskę w zakresie wprowadzania serii Zielonych Przewodników Michelin. W roku 2007 firma stała się częścią Grupy Wydawniczej Helion S.A.
Wszystkim wiernym Czytelnikom i tym, którzy oddali głos na przewodniki Wydawnictwa Bezdroża, w głosowaniu przeprowadzonym na łamach „Rzeczpospolitej” w dodatku „Rzecz o Biznesie”, serdecznie dziękujemy. Okazane Bezdrożom zaufanie zaprocentuje już w najbliższym czasie wydaniem kolejnych przewodników pisanych z pasją!
www.bezdroza.pl
 

Kategorie: Sport i Turystyka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.