E-wydanie "Czasu na Studia"

E-wydanie "Czasu na Studia"
Czas na Studia: e-wydanie

 

 
 
Magazyn dla maturzystów „Czas na Studia” jest pierwszym polskim magazynem edukacyjnym dostępnym nie tylko w tradycyjnej sieci sprzedaży, ale również w wydaniu elektronicznym.

Najnowsza edycja magazynu kolportowana jest od kwietnia w kioskach, salonach prasowych i na stoiskach z prasą sieci KOLPORTER SA, RUCH SA oraz w salonach sieci EMPiK na terenie całego kraju.

W maju Wydawnictwo TELBIT nawiązało współpracę z Platformą EDUSZOP. Eduszop to popularny serwis prowadzony przez firmę MojaNauka Sp. z o.o., w której 100 procent udziałów nabyła rok temu GADU-GADU, spółka notowana na warszawskiej giełdzie.
Efektem tej współpracy jest wprowadzenie do sprzedaży e-wydania, w formie zabezpieczonego pliku PDF.

–    Nie zamierzamy w przyszłości rezygnować z wydania papierowego. Przeciwnie, planujemy doskonalenie i rozwijanie tradycyjnych kanałów dystrybucji. Równolegle jednak zauważamy duży potencjał tkwiący w nowych formach sprzedaży prasy. Jest to sposób na dotarcie do młodych osób otwartych na nowości i do tych potencjalnych odbiorców magazynu, do których trudno byłoby dotrzeć tradycyjnymi metodami – mówi Michał Wereszczyński, menedżer ds. rozwoju Wydawnictwa TELBIT.

Sprzedaż magazynu w wydaniu elektronicznym wsparta będzie kampanią reklamową w Gadu-Gadu, najpopularniejszym w Polsce komunikatorze internetowym.
 

Kategorie: Edukacja

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.