Rusza letnia kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal

Rusza letnia kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal
RUSZA LETNIA KAMPANIA REKLAMOWA WYDAWNICTWA PASCAL
W poniedziałek, 12 maja br. ruszy kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal obejmująca zarówno działania wizerunkowe jak i produktowe. Będzie to nie tylko największa kampania w historii Pascala ale także największe tego typu wydarzenie na rynku wydawnictw turystycznych  w Polsce.

 
Główne działania marketingowe przewidziane zostały na okres wakacyjny, w którym sprzedaż przewodników turystycznych jest największa. Kampania jest podzielona na część wizerunkową i produktową. Reklamy wizerunkowe będą emitowane przez pierwszy miesiąc kampanii. W spocie telewizyjnym pokazano osoby w różnym wieku, które bezpiecznie podróżują i świetnie się bawią ponieważ korzystają z przewodnika turystycznego. W produktowej części kampanii komunikacja będzie skupiała się na promocji loterii dla osób, które kupią przewodnik Pascala.

Cele komunikacyjne
Podkreślenie zalet, jakie niesie używanie przewodników Pascala:
–    w każdą podróż wyruszasz ze spokojem i poczuciem bezpieczeństwa
–    korzystasz z najbardziej aktualnych treści turystycznych
–    optymalnie planujesz swoją podróż
–    doskonale się bawisz, odkrywasz nowe miejsca, poznajesz ciekawych ludzi

Przekaz
Każdy może mieć wspaniałe wakacje: wystarczy zaprosić w podróż swojego przyjaciela – Pascala, który dla każdego ma świetną propozycję.

Radosna Loteria Pascala – mechanizm:

Osoby, które kupią dowolny przewodnik Pascala i wyślą sms o treści „PASCAL.numer paragonu” na numer 71980 (koszt 1,22 z VAT), wezmą udział w losowaniu nagród. W loterii można wygrać  250 nagród, m.in. dwa samochody Skoda Fabia, kamery  i aparaty Canon, walizki podróżne Delsey oraz zestawy gadżetów Pascal. Losowania odbędą się pod koniec czerwca i lipca.

Grupa docelowa
Osoby podróżujące lub mające takie aspiracje. Szczególny nacisk jest położony na osoby w wieku od 25 do 34 lat.

Narzędzia

TV – medium wiodące
Spoty telewizyjne: 30’, 15’ i 10’
Stacje: TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Lingua, TVN CNBC, TVN Turbo, nSport, TVP1, TVP2

Media wspierające:
Radio: RMF FM
Prasa: Wprost
Internet: www.onet.pl  www.pascal.pl

W punktach sprzedaży (sieci Empik i Matras) eksponowane będą materiały POS (plakaty, wobblery, gazetki i katalogi). 

Kreacja: Ad Creative
Dom Produkcyjny: RedIT Production
Zakup mediów: Brand Connection
Obsługa loterii: S4

Spoty reklamowe do pobrania:
30 sekund (spot wizerunkowy) http://www.pascal.pl/download/pascal_30s_mpeg2video.mpg
15 sekund (spot wizerunkowy krótki) http://www.pascal.pl/download/pascal_15s_wer1.mpg
10 sekund (loteria) http://www.pascal.pl/download/10s_mpeg2video.mpg
 

Kategorie: Sport i Turystyka

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.