Young Digital Planet – podsumowanie 2007 roku

Young Digital Planet – podsumowanie 2007 roku
Firma Young Digital Planet SA działa na rynku oprogramowania komputerowego od 1990 roku. Jest dostawcą systemów szkoleniowych i treści edukacyjnych, opartych na technologiach informacyjnych, dla klientów indywidualnych, instytucji oświatowych oraz przedsiębiorstw. Celem firmy jest dostarczanie rozwiązań edukacyjnych, które charakteryzują się najwyższą jakością oraz sprawdzoną efektywnością. Do głównych produktów zaliczamy:

    * EuroPlus+ – seria interaktywnych kursów językowych.
    * EduROM – seria multimedialnych podręczników do szkoły podstawowej i gimnazjum.
    * EduSensus – seria programów wspomagających rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
    * Platforma e-learningowa LEO – kompletna platforma szkoleniowa do wykorzystania w Internecie lub w sieci korporacyjnej.

Jednocześnie Young Digital Planet SA zajmuje pozycję światowego lidera w produkcji interaktywnych programów do nauki języków obcych. Tę pozycję firma zawdzięcza połączeniu doskonałych technologii oraz najwyższej jakości materiałów, pozyskanych ze współpracy z tradycyjnymi wydawnictwami m.in. z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii i Francji.

W Young Digital Planet SA pracuje czterystu młodych i niezwykle kreatywnych specjalistów z różnych dziedzin. Produkty firmy dostępne są w blisko trzydziestu krajach świata.

 
 
 
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w 2007 roku były:
  • EuroPlus+ Angielski z Cambridge
  • EuroPlus+ Angielski dla dzieci
  • EuroPlus+ Angielski Dla Nastolatków
  • Słowniki
  • EuroPlus+ Reward 
  • seria programów EduSensus (Logopedia, Wspomaganie rozwoju)

W 2007 roku firma Young Digital Planet zanotowała 5,3% wzrost przychodów ze sprzedaży elektronicznych publikacji edukacyjnych, który wyniósł 81,78 mln zł.

 
 
 
W 2008 roku YDP planuje wydanie 75 tytułów, w tym 8 nowości.
Kategorie: Edukacja, Rynek Polski

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.