W piątek, wydawnictwo Polskapresse oficjalnie zaprezentowało swoje nowe dziecko, czyli ogólnopolski dziennik “Polska”, który już dziś zadebiutował na rynku.
Dziennik “Polska” połączył sześć dzienników regionalnych Polskapresse (Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Głos Wielkopolski i Gazeta Wrocławska) oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski dziennik, który powstaje przy współpracy z opiniotwórczą codzienną gazetą brytyjską – “The Times”. Polska ukazywać się będzie od poniedziałku do soboty w cenie 1,50 zł, a w województwach wielkopolskim, lubuskim, łódzkim, małopolskim, dolnośląskim, pomorskim i śląskim gazeta będzie kosztować 1,4 zł (w piątek – 1,7 zł), a w opolskim 1,30 (1,70 w piątek). Redaktorem naczelnym dziennika jest Paweł Fąfara.
“Polska” stawia na kolorowe codzienne dodatki tematyczne, m.in. o kuchni,
modzie, mieszkaniu oraz adresowany do mężczyzn. Wydawca liczy na
sprzedaż na poziomie ponad 600 tys. egzemplarzy.
modzie, mieszkaniu oraz adresowany do mężczyzn. Wydawca liczy na
sprzedaż na poziomie ponad 600 tys. egzemplarzy.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek Polski
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Artykuły powiązane
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.