Wydawnictwo Bezdroża w 2006 roku

Wydawnictwo Bezdroża w 2006 roku

Wydawnictwo Bezdroża powstało 7 lat temu. Jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw turystycznych w Polsce (ponad 100-krotny wzrost przychodów od roku 2000). Firma zatrudnia 25 osób. Jest dwukrotnym zdobywcą Złotego Laura Konsumenta przyznawanego przez Przegląd Gospodarczy „Gazety Prawnej” oraz corocznych nagród Przeglądu Książki Krajoznawczej i Turystycznej towarzyszącemu Tour-Salonowi w Poznaniu.
W 2006 roku Bezdroża zostały partnerem wydawniczym Michelin w Polsce. Wprowadzono na rynek pierwszą edycję polskojęzycznych przewodników firmy Michelin (seria Udany Weekend i Zielone Przewodnki), której publikacje cieszą się uznaniem na całym świecie.

 
 
 
Najlepiej sprzedającymi się tytułami w roku ubiegłym były:
  • Lwów. Miasto wschodu i zachodu
  • Krym. Półwysep rozmaitości
  • Bieszczady z plecakiem
  • Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu… 
  • Paryż – Udany Weekend 
  • Słowacja. Karpackie serce Europy 
  • Rzym – Udany Weekend
  • Londyn – Udany Weekend 
  • Barcelona – Udany Weekend
  • Dublin – Udany Weekend

W roku 2006 Wydawnictwo Bezdroża uzyskało przychód (bez rozliczeń barterowych) w kwocie 1,92 mln zł. Wzrost obrotów ze sprzedaży książek wyniósł ca. 20%. Przewodniki Bezdroży oraz około 1600 innych publikacji podróżniczych i kartograficznych można nabyć w Internetowej Księgarni Podróżniczej www.bezdroza.pl. Sprzedaż internetowa generuje ok. 20% obrotów.

W roku ubiegłym oficyna wydała 37 tytułów, w tym 15 nowości. Łącznie sprzedano 88 126 egz. książek. W 2007 roku Bezdroża planują wydanie ok. 40 tytułów.

 
 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.