Wydawnictwo Bezdroża powstało 7 lat temu. Jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw turystycznych w Polsce (ponad 100-krotny wzrost przychodów od roku 2000). Firma zatrudnia 25 osób. Jest dwukrotnym zdobywcą Złotego Laura Konsumenta przyznawanego przez Przegląd Gospodarczy „Gazety Prawnej” oraz corocznych nagród Przeglądu Książki Krajoznawczej i Turystycznej towarzyszącemu Tour-Salonowi w Poznaniu.
W 2006 roku Bezdroża zostały partnerem wydawniczym Michelin w Polsce. Wprowadzono na rynek pierwszą edycję polskojęzycznych przewodników firmy Michelin (seria Udany Weekend i Zielone Przewodnki), której publikacje cieszą się uznaniem na całym świecie.
- Lwów. Miasto wschodu i zachodu
- Krym. Półwysep rozmaitości
- Bieszczady z plecakiem
- Ukraina zachodnia. Tam szum Prutu…
- Paryż – Udany Weekend
- Słowacja. Karpackie serce Europy
- Rzym – Udany Weekend
- Londyn – Udany Weekend
- Barcelona – Udany Weekend
- Dublin – Udany Weekend
W roku 2006 Wydawnictwo Bezdroża uzyskało przychód (bez rozliczeń barterowych) w kwocie 1,92 mln zł. Wzrost obrotów ze sprzedaży książek wyniósł ca. 20%. Przewodniki Bezdroży oraz około 1600 innych publikacji podróżniczych i kartograficznych można nabyć w Internetowej Księgarni Podróżniczej www.bezdroza.pl. Sprzedaż internetowa generuje ok. 20% obrotów.
W roku ubiegłym oficyna wydała 37 tytułów, w tym 15 nowości. Łącznie sprzedano 88 126 egz. książek. W 2007 roku Bezdroża planują wydanie ok. 40 tytułów.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.