"Język nowych mediów" – nowa publikacja WAiP

"Język nowych mediów" –  nowa publikacja WAiP
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne to nowe wydawnictwo, które zajmuje się wydawaniem książek m.in. z dziedziny mediów, cyberkultury, globalizacji, europeistyki, ekonomii, psychologii i pedagogiki dla doskonalących się zawodowo profesjonalistów, studentów, pracowników naukowych.
 
Na rynku pojawiła się właśnie najnowsza książka sygnowana logo WAiP. Język nowych mediów wydany w serii Cyberkultura, internet, społeczeństwo, to tłumaczenie głośnej i klasycznej już książki Lva Manovicha The Language of New Media, uważanej za jedno z najważniejszych dzieł teoretycznych o nowych mediach. Autor jest profesorem na Wydziale  Sztuk Wizualnych Uniwersytetu Kalifornijskiego w San Diego, gdzie wykłada sztukę i teorię mediów. Manovich sytuuje nowe media w perspektywie historycznej, omawia ich różne aspekty i traktuje „jako wspólny obszar, pole bitwy, rywalizacji i twórczego napięcia między energiami przeszłości i teraźniejszości”.
 
Pod koniec maja w serii ukaże się książka Alexandra Barda i Jana Söderqvista Netokracja. Nowa elita władzy i życie po kapitalizmie ze wstępem Edwina Bendyka.
 
WAiP wydał do tej pory dwie publikacje z dziedziny mediów Dziennikarstwo internetowe oraz Gatunki dziennikarskie. Teoria, praktyka, język.

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.