Young Digital Poland w 2005 roku

Young Digital Poland w 2005 roku
Firma Young Digital Poland SA – od 21 marca 2006 r. Young Digital Planet SA  –  działa na rynku oprogramowania komputerowego od 1990 roku. Jest dostawcą systemów szkoleniowych i treści edukacyjnych, opartych na technologiach informacyjnych, dla klientów indywidualnych, instytucji oświatowych oraz przedsiębiorstw. Celem firmy jest dostarczanie rozwiązań edukacyjnych, które charakteryzują się najwyższą jakością oraz sprawdzoną efektywnością.
 
 
 
Obecnie YDP zatrudnia 350 młodych i niezwykle kreatywnych specjalistów z różnych dziedzin, a produkty firmy dostępne są w blisko trzydziestu krajach świata. Dzięki zaawansowanym technologiom i sprawdzonym metodom nauki zastosowanym w kursach z serii EuroPlus+, firma zajmuje pozycję światowego lidera w produkcji interaktywnych programów do nauki języków obcych.
 
W 2005 roku najlepiej sprzedającymi się tytułami były:
  • EuroPlus+ Angielski z Cambridgeb.   
  • EuroPlus+ Angielski dla Nastolatkówc.   
  • Seria multimedialnych podręczników eduROM
  • EuroPlus+ Angielski dla Dzieci
 
Przychody ze sprzedaży Young Digital Planet w 2005 roku wyniosły 77,28 mln zł, czyli o 80,5% więcej w stosunku do 2004 roku. Sprzedaż internetowa generuje 2% obrotów.
 

 
 
W 2005 roku YDP wydało 49 programów, w tym 28 nowości
 
System dystrybucji Young Digital Planet:
  • Poprzez partnerów handlowych (Empik, Media Markt),
  • sklepy internetowe (w tym własny),
  • bezpośrednio od producenta.
 
Na koniec 2005 roku firma liczyła 290 osób, w 2006 roku przewiduje zatrudnienie kolejnych osób (na dzień dzisiejszy w firmie pracuje około 350 osób). W tym roku Young Digital Planet zamierza wydać 26 nowości.
 
 
 
 

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.