HarperCollins ogłosił, iż od 17 sierpnia będzie rozsyłał na telefony komórkowe zarejestrowanych klientów fragmenty nowych książek, w celu polepszenia promocji nowości wydawnictwa.
“Bedziemy dostarczać czytelnikom informacje o nowych tytułach poprzez ich telefony komórkowe” powiedział dyrektor ds. Marketingu HC Jim Dematriou.
Pierwsze rozesłane epizody bedą zapowiedziami “Zahiru” Paulo Coelho czy też “Velocity” Deana Koontzs’a.
Użytkownicy nie bedą płacić za tą usługę, jedynym kosztem jakim poniosą będzie koszt “ściągnięcia” fragmentów na swoje komórki według taryf operatorów. Narazie usługa dostępna będzie jedynie w Australii.
Pomysł taki jak ten oraz wciąż rozwijająca się technologia telefonii komórkowej przybliżają świat do pisania książek specjalnie na nasze komórki.
Tymczasem na Ebooks.com można “zassać” do naszej komórki “Kod Leonarda da Vinci” za 13.45$, wcześniej jednak trzeba posłużyć się komputerem, by następnie przesłać pliki do mobilnego telefonu.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
nowe technologie
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4