Słynny przewodnik Michelin wchodzi na rynek USA.

Słynny przewodnik Michelin wchodzi na rynek USA.

Słynny przewodnik Michelin, mała czerwona książeczka dla europejskiej gastronomii wchodzi na rynek USA. Przewodnik Michelin po Nowym Yorku, przygotowywany na listopad, będzie pierwszym przewodnikiem tego wydawcy po restauracjach poza Europą. Jeżeli okaże się hitem, Michelin planuje wydanie następnych, opisujących gastronomię w dużych miastach USA, począwszy od San Francisko.
Podobnie jak w Europie, przewodnik będzie przygotowywany przez specjalnych „badaczy” restauracji, którzy w ciągu pięciu miesięcy odwiedzą incognito 500 restauracji, przyznając im odpowiednią ilość gwiazdek.
Przewodnik wejdzie na dość konkurencyjny rynek zdominowany inną małą czerwoną książką – przewodnikiem Zagat

 

Kategorie: Sport i Turystyka

O autorze

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.