Tak duży wzrost sprzedaży zawdzięcza się akcji “Manga Mania”, która rozpoczęła
się za pośrednictwem Reading Agency ze współpracą z bibliotekami.
się za pośrednictwem Reading Agency ze współpracą z bibliotekami.
Grupą docelową jest młodzież w wieku 13-16 lat, która nie uważa siebie za wielbicieli
czytania. Niestety eksperci uważają, iż akcja nie przyczyni się do wzrostu popularności
słowa pisanego wśród młodzieży, bowiem Manga jest teraz na topie z Playstation
i
czytania. Niestety eksperci uważają, iż akcja nie przyczyni się do wzrostu popularności
słowa pisanego wśród młodzieży, bowiem Manga jest teraz na topie z Playstation
i
Internetem, tylko dlatego młodzi ludzie się nią interesują
Zresztą eksperci mają rację. Manga jest po prostu modna. Czytanie jej w oryginalnym
japońskim formacie od prawej do lewej jest po prostu “cool” i nie wiąże się w
żaden sposób z klasycznym poznawaniem literatury.
japońskim formacie od prawej do lewej jest po prostu “cool” i nie wiąże się w
żaden sposób z klasycznym poznawaniem literatury.
W Japonii Manga stanowi 40% wszystkich wydanych tam tytułów wydawniczych.
W 2004 roku Manga przyniosła w samym tylko USA 120 milionów dolarów przychodu.
Spoglądając na te wyniki europejscy wydawcy nie chcą przegapić tak dochodowego
sektora, rozpoczynają więc liczne promocje i akcje promujące Mange na rynku starego
kontynentu.
sektora, rozpoczynają więc liczne promocje i akcje promujące Mange na rynku starego
kontynentu.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4