Axel Springer Polska rozpoczyna działalność na rynku książki
Jest równocześnie jednym z największych wydawców czasopism w Polsce.
– “Dzienni Bridget Jones” Helen Fielding.
Lista książek (cykl wydawniczy co dwa tyg. od 08.10.2004)wybrana przez Axel Springer
wraz z firmą BroadMind:
1. Helen Fielding Dziennik Bridget Jones
2. Candance Bushnell Seks w wielkim mieście
3. Tony Person Mężczyzna i chłopiec
4. Maria Nurowska Rosyjski kochanek
5. Joanna Chmielewska Książka ponikąd kucharska
6. Helen Fielding W pogoni za rozumem
7. Nicola Kraus Niania w Nowym Jorku
Książki będą wydawane na papierze wysokiej jakości w objętości 240-350 stron
i formacie 130×198 mm w cenie 9,90 zł za egzemplarz. Okładki kolekcji będą utrzymane
w jednej spójnej konwencji i kobiecych, pastelowych kolorach.
Małgorzata Bralska z Axel Springer:”sugerowana jest sprzedaż książki łącznie
z miesięcznikiem OLIVIA (w przypadku zakupu z miesięcznikiem Olivia cena ksiązki
9.90 plus cena okładkowa Olivii) , ale dopuszczalna jest również sprzedaż osobno.
Reklamę swojej akcji książkowej Axel Springer ma ograniczyć do własnych tytułów
takich jak “Newsweek Polska” , “Dziewczyna” oraz “Fakt”.
WW: W jaki sposób i gdzie można kupić Wasze książki?
MB: Książki można nabyć na kilka sposobów od 8 października:
– w punktach, w których dostępny jest miesięcznik Olivia (salony Empik, Inmedio,
Kolporter, Ruch oraz kioski)
– online wraz z miesięcznikiem Olivia: www.axelspringer.com.pl
– zamówić telefonicznie: 0 801 120 003 i (22) 608 40 02
– zamówić e-mailem: prenumerata@axelspringer.com.pl
Książki dostępne będą jedynie w kanałach prasowych, nie w księgarniach.
WW: Czy Axel Springer planuje rozszerzyć swoja działalność na rynku książki?
MB: Wydawca nie komentuje swoich planów wydawniczych.
“Ruch-u” i “HDS-u” oraz ich inwestycji w rozwój punktów sprzedaży przystosowanych
do intensywniejszej sprzedaży książek. W przypadku, kiedy następny wydawca prasy
zaczyna ingerowac w rynek książki, informacje te nabierają obecnie innego znaczenia.
gazet, rynek książki nie ulegnie destabilizacji, podobnie jak rynek muzyczny.
Wydawcy prasy nie będą się tym zbytnio przejmować, tanie i darmowe książki są
im potrzebne do podniesienia nakładów gazet. Zgodnie z zasadą “po nas już tylko
pustynia”.
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4