EmpikGO z kampanią TV – „Audiobooki bez limitu”
Ruszyła kampania telewizyjna promująca ofertę EmpikGO – abonament „Audiobooki bez limitu”. W przygotowanym spocie reklamowym przedstawione zostały sytuacje, w których audiobooki stają się doskonałą alternatywą dla tradycyjnej lektury.
Wspomniana kampania promuje ofertę na abonament „Audiobooki bez limitu”, w ramach którego wszyscy nowi użytkownicy, zarejestrowani przed 31 stycznia 2019, do końca tego roku będą mogli korzystać ze stale powiększającej się bazy ponad 3 000 audiobooków w cenie 19,99 zł miesięcznie. Dla klientów chcących wypróbować ofertę, dostępna jest możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego trwającego 14 dni. Aplikacja daje możliwość sięgnięcia do wszystkich gatunków literackich. Wśród dostępnych w abonamencie pozycji znajdziemy wiele bestsellerów oraz nowości rynkowych takich, jak: „ A ja żem jej powiedziała” Katarzyny Nosowskiej, „Nie odpuszczaj” Harlana Cobena, „Nieautoryzowana biografia”, Kuby Wojewódzkiego, „Siła marzeń”, Miłki Raulin i wiele innych. Część z tytułów dostępnych w ramach abonamentu „Audiobooki bez limitu”, dostępna jest jedynie za pośrednictwem platformy EmpikGO.
Przygotowana oferta „Audiobooki bez limitu” obejmuje także dostęp do nagrań z pozostałych abonamentów – Bajki i Lektury. Dzięki bogatej w audiobooki aplikacji EmpikGO, mamy możliwość słuchania książek także w trybie offline na smartfonach oraz tabletach z oprogramowaniem iOS i Android. Platforma posiada wiele użytecznych funkcji, takich jak na przykład: wstrzymanie odtwarzania, przesuwanie progresu słuchanej książki, zmiana rozdziału na poprzedni lub następny.
Więcej informacji o abonamencie można znaleźć na stronie www.empik.com/go.