Qltowa Marka PWN
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
- Marka: Grupa PWN
Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcja portalu ForumBiznesu.pl przyznała marce PWN tytuł Qltowa Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma.
Wyróżnienie to jest przyznawane markom, które cechuje między innymi: długoletnia tradycja, ugruntowana pozycja rynkowa, powszechna rozpoznawalność, niezmiennie wysoka jakość produktów oraz długoletnie zaufanie odbiorców. W analizach rynku, przygotowanych przez Organizatorów Programu, prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, marka PWN została oceniona bardzo wysoko. PWN jako marka od lat jest obecna w świadomości społecznej, będąc jednocześnie symbolem łączenia kolejnych pokoleń oraz marką kształtującą wartości kulturowe.
PWN jako jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydawnictw, posiadające ponad 60-letnią historię, konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji. Celem i misją przyjętą przez Grupę PWN jest dostarczanie wiarygodnej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, z których można korzystać przez całe życie.
Grupa PWN działa w trzech kluczowych obszarach: wydawniczym, dystrybucyjnym oraz e-commerce. W jej skład wchodzi obecnie kilkanaście różnych spółek, wśród nich między innymi: Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Szkolne PWN, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Dom Wydawniczy PWN, największy dystrybutor w branży wydawniczej – OSDW Azymut oraz sieć Księgarń PWN.
Nakładem wydawnictw Grupy ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie – są to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny a także w publikowaniu podręczników szkolnych, materiałów edukacyjnych dla przedszkoli oraz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Czytelnicy mogą skorzystać z publikacji specjalistycznych oraz przekrojowych. W ofercie znajdują się także przewodniki turystyczne, literatura podróżnicza oraz literatury faktu. Dodatkowo PWN zajmuje się organizacją konferencji, sympozjów, szkoleń i warsztatów dla kadry naukowej, wykładowców i specjalistów w wielu różnych branżach.
W ramach działalności wydawniczej PWN konsekwentnie stawia na rozwój technologii i innowacyjność swoich produktów. Przykładem jest IBUK Libra – pierwsza w Polsce wirtualna czytelnia książek dla klientów instytucjonalnych. Oferuje ona kilkanaście tysięcy tytułów ponad 250 uznanych oficyn wydawniczych, a wśród kilkuset jej klientów są także największe renomowane uczelnie wyższe, biblioteki publiczne, instytucje państwowe i firmy prywatne. Z zasobów można korzystać za pomocą komputera, laptopa, tabletu czy smartfona. Platforma umożliwia nie tylko czytanie książek ale również zaawansowaną pracę z tekstem. Wszystkie te atuty sprawiają, że IBUK Libra ma coraz większe grono czytelników – obecnie już ponad dwa miliony rocznie.
Innowacyjne podejście w tworzeniu materiałów i przestrzeni do nauki pozwala PWN rozwijać swoją ofertę także w nowych segmentach. Dużym powodzeniem cieszą się publikacje przeznaczone do edukacji przedszkolnej, dzięki którym PWN zwiększa udziały w rynku. Materiały obudowane są ćwiczeniami interaktywnymi (na urządzenia mobilne i tablicę interaktywną), dostosowanymi do umiejętności manualnych dzieci.
Począwszy od 2013 roku Grupa PWN intensywnie wzmacnia i rozbudowuje również swój segment e-commerce, który jest znakomitym uzupełnieniem tradycyjnej działalności Grupy. W skład e-commerce Grupy PWN wchodzą obecnie następujące podmioty: księgarnia internetowa ksiegarnia.pwn.pl, sklep ravelo.pl, czytelnia on-line ibuk.pl oraz serwis BiblioNETka.pl.
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.