Hello Kitty podbija serca polskich czytelników

Hello Kitty podbija serca polskich czytelników
Hello Kitty podbija serca polskich czytelników!

Hello Kitty Mini to nowy tytuł Egmontu skierowany do młodszych czytelników w wieku od 3 do 6 lat. Jego pojawienie się na rynku to efekt rosnącego zainteresowania marką u dzieci w grupie czytelników o dużej rozpiętości wiekowej.

Hello Kitty Mini, w odróżnieniu od wydawanego od października br. Hello Kitty skierowane jest do młodych dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat, miłośniczek głównej postaci pisma. Duża popularność marki pozwoliła na rozszerzenie oferty, która trafia do szerokiego grona czytelników. Dzięki temu Hello Kitty staje się ulubioną bohaterką zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla nastolatków.
W magazynie Hello Kitty Mini wprowadzonym do sprzedaży 14. kwietnia, znajdują się zagadki, kolorowanki, gry, wycinanki, plakaty, test – oczywiście wszystko w wersji MINI, (format oraz prezentowane treści – przeznaczone dla najmłodszych). Do magazynu dołączony jest prezent – w pierwszym numerze to arkusz naklejek z Hello Kitty i jej przyjaciółmi.
Egmont rozbudowuje swoją ofertę wydawnicza związaną z marką Hello Kitty. Obecnie, poza dwoma tytułami prasowymi na rynku dostępne są także książki z serii Hello Kitty – do czytania dla najmłodszych oraz do zabawy, tzw. activity zachęcające do wspólnej nauki czytania, pisania i liczenia.
Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy reklama w tytułach własnych Egmontu.

Ciekawostki o marce
·    Hello Kitty jest bohaterką filmów animowanych, gier komputerowych, ozdobą wielu gadżetów. Jej wizerunek pojawił się po raz pierwszy na małej, plastikowej portmonetce.
·    Jej popularność jest tak duża, że w Japonii i Korei ma auto ze swoim wizerunkiem,
a nawet samolot!
·    Hello Kitty urodziła się w Anglii. Mieszka z rodzicami i siostrą bliźniaczką Mimi na przedmieściach Londynu… Jej historia jest otwarta – każdy może dołożyć i dopisać dla niej swoje własne zakończenie.
·    Hello Kitty to symbol szczęścia i przyjaźni – jej motto brzmi: „przyjaciół nigdy za wiele”.
·    Uwaga, Hello Kitty nie jest kotkiem – to dziewczynka!:)
 


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.