Złoty Laur Konsumenta oraz specjalna nagroda Grand Prix dla Bezdroży

Złoty Laur Konsumenta oraz specjalna nagroda Grand Prix dla Bezdroży
Złoty Laur Konsumenta oraz specjalna nagroda Grand Prix dla Bezdroży jako wyraz uznania Czytelników „Gazety Prawnej” dla najwyższej jakości przewodników na rynku.
 
    


Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej ogłosił, że zwycięzcą organizowanego przezeń konkursu LAUR KONSUMENTA* w kategorii „przewodniki turystyczne” zostało po raz trzeci z rzędu Wydawnictwo Bezdroża. Firmie tej przyznano również GRAND PRIX, jako niepokonanemu dotąd uczestnikowi konkursu w swojej kategorii.

Pracowników i właścicieli Wydawnictwa Bezdroży cieszy, iż co roku uczestnicy badań ankietowych Przeglądu Gospodarczego Gazety Prawnej wskazują właśnie publikacje Bezdroży jako najbardziej budzące zaufanie i godne polecenia. Ta lojalność czytelników i ich przekonanie o tym, że przewodniki Bezdroży to symbol jakości jest dla nas największą nagrodą.
Cieszy też fakt, że w Polsce inicjatywy tworzone przez grupy entuzjastów potrafią pomimo braku zaplecza kapitałowego na miarę koncernów tworzyć produkt lepszy i cieszący się większym uznaniem niż produkcja znacznie silniejszej konkurencji. Warto przy tym dodać, że drugie i trzecie miejsce w  konkursie zajęły odpowiednio firmy Pascal i Hachette, będące częściami dużych korporacji medialnych działających w Polsce i za granicą (odpowiednio: Grupa ITI oraz francuski koncern Lagardere Group). Fakt, że kreatywność, pomysłowość, zaangażowanie oraz stawianie na dobry produkt przez nawet niewielkich polskich graczy może wciąż być silnym orężem w walce z dużymi budżetami promocyjnymi koncernów jest wyraźnym znakiem, że polski czytelnik-turysta staje się coraz bardziej świadomy swoich wyborów. To kolejny powód do zadowolenia.      

Dziękujemy polskim podróżnikom i turystom za niesłabnące zaufanie wobec naszych publikacji.

Z serdecznymi pozdrowieniami,
Zespół Wydawnictwa Bezdroża

*Godło „LAUR KONSUMENTA” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki, w ramach którego badana jest przede wszystkim jakość produktu oraz zaufanie do niego wśród konsumentów. Więcej na temat godła Laur Konsumenta na stronie www.pg.info.pl

 

Kategorie: Sport i Turystyka

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.