Rynek książki w Niemczech

Rynek książki w Niemczech

Der Spiegel opublikował wypowiedź szefa Piper Verlag Hartmuta Jedicke, pesymistycznie zapatrującego się na przyszłość rynku książki w Niemczech. Stwierdził on, iż nawet koniec sztywnych cen na książki nie spowoduje spadku cen większości tytułów ("może nastąpi to dla 100 w tym czasie 900,000 podrożeje).

Inni wydawcy obawiają się, iż koniec ery ustalonych cen doprowadzi do rozkwitu "mentalności supermarketu". Przykładowo Hugendubel (największa sieć niemiecka) uzyskała wzrost sprzedaży rzędu …2% a 95% księgarni jest nadal w rękach rodzin. [20.10 AM]

(more…)

Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.

Logowanie użytkownika
 Remember Me  
Rejestracja nowego użytkownika
*Pole wymagane
Kategorie: Inne

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4

Ten wpis jest zabezpieczony hasłem. Wpisz hasło by zobaczyć komentarze.