Der Spiegel opublikował wypowiedź szefa Piper Verlag Hartmuta Jedicke, pesymistycznie zapatrującego się na przyszłość rynku książki w Niemczech. Stwierdził on, iż nawet koniec sztywnych cen na książki nie spowoduje spadku cen większości tytułów ("może nastąpi to dla 100 w tym czasie 900,000 podrożeje).
Inni wydawcy obawiają się, iż koniec ery ustalonych cen doprowadzi do rozkwitu "mentalności supermarketu". Przykładowo Hugendubel (największa sieć niemiecka) uzyskała wzrost sprzedaży rzędu …2% a 95% księgarni jest nadal w rękach rodzin. [20.10 AM]
Ta strona jest dostępna tylko dla zalogowanych osób. Jeżeli masz konto, to się zaloguj, a w innym przypadku zarejestruj się.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Inne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/wirtua/domains/wirtualnywydawca.pl/public_html/wp-content/themes/waszww-theme/includes/single/post-tags.php on line 4