Korporacja niczym startup. Innowacyjność w firmach o ugruntowanej pozycji na rynku

Przegląd

Wbrew pozorom ugruntowana pozycja na rynku może stać się pułapką. Odnoszenie sukcesów nie sprzyja czujności wobec zmian w trendach, a może wręcz przeszkadzać w poszukiwaniu i we wdrażaniu innowacji. Niektórzy liderzy żyją w przekonaniu, że innowacyjność to cecha startupów, a nie dużych korporacji. Tymczasem współczesne turbulentne otoczenie wymaga dynamicznych przemian od każdej organizacji. Jednakże aby wdrożenie innowacji nie zakończyło się spektakularną katastrofą, należy starannie zaplanować i przeprowadzić zmianę. Problematyka ta jest szczególnie ważna dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w których cały proces związany z innowacją musi zostać zrealizowany inaczej niż w startupie.

Ta książka jest lekturą obowiązkową dla liderów odpowiedzialnych za strategię innowacji w średniej lub dużej firmie. Prezentuje zasady i praktyki, które nadają się do natychmiastowego wdrożenia. Zawiera zbiór schematów, wizualizacji, szablonów, narzędzi i metod, które można z łatwością wykorzystać do tworzenia nowych produktów i modeli biznesowych, a także do wykreowania w organizacji ekosystemu generującego innowacyjność na każdym jej poziomie. Przykłady, ćwiczenia i analizy przypadków pomagają zrozumieć, w jaki sposób należy łączyć zasady i praktyki opisane w książce.

 

 

Znajdziesz tutaj między innymi:

  • zasady kształtowania korporacyjnego ekosystemu innowacyjności
  • skuteczne techniki zarządzania strategią innowacyjności
  • mierniki właściwe do pomiaru innowacji, w tym KPI
  • wdrażanie w dużych firmach takich metod jak lean startup i customer development
  • błyskawiczny start systemu innowacyjnego w korporacji

Innowacje: znajdź, przemyśl, wdrażaj!

 

ZAMÓW KSIĄŻKĘ TUTAJ

 

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: One Press