Studio Emka poleca książkę pt. „Marketing Drakuli” autorstwa znanych rosyjskich marketologów

Przegląd

Autorzy: Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow
Tytuł: Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach

Ilość stron: 208
Oprawa: miękka
Format: 145×210 mm
ISBN: 978-83-66142-13-8
Cena: 39.90 PLN

PREMIERA: 16.05.2019

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu… Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.

Książka jest skierowana do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

 

www.studioemka.com.pl

Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: Studio Emka