LIBER SA poszukuje specjalistę ds sprzedaży do bibliotek

LIBER SA poszukuje specjalistę ds sprzedaży do bibliotek

Przegląd

W związku z dynamicznym rozwojem firmy dystrybucyjnej LIBER SA, poszukujemy specjalisty/tki ds. sprzedaży do bibliotek

Obowiązki

  • Pozyskiwanie do współpracy instytucji publicznych (bibliotek, szkół, uniwersytetów, urzędów etc.)
  • Kompleksowa obsługa sprzedaży do bibliotek, szkół, uniwersytetów, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie zamówień, dostaw, rozliczeń i zwrotów
  • Przygotowanie pełnej informacji dotyczącej oferty i nowości wydawniczych do bibliotek
  • Wyszukiwanie ofert przetargowych i całościowa realizacja procesów od wyceny, złożenia oferty po realizację

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość branży księgarsko-wydawniczej
  • Co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży w rynku książki
  • Podstawowa znajomość prawa o przetargach publicznych
  • Komunikatywność, otwartość, chęć do działania
  • Znajomość technik negocjacji i umiejętność wykorzystywania tej wiedzy w praktyce
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej
  • Dobra znajomość Excel

Oferujemy

  • Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
  • Podstawowe wynagrodzenie i system premiowania
  • Zatrudnienie na umowę o pracę

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mail: m.stankowski@liber.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dotyczącej danych osobowych:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.”

 

Kategorie: Wydarzenia
Tagi: Liber