Jak sprzedawać kulturę w sieci? – wywiad z Łukaszem Kierusem , prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k.

Jak sprzedawać kulturę w sieci? – wywiad z Łukaszem Kierusem , prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k.

Przegląd

Na stronie ecomersy.pl ukazał się wywiad z Łukaszem Kierusem , prezesem zarządu Glosel sp. z o.o. sp. k. Odpowiada on na pytania “Czy kultura jest modna? Jak sprzedawać książki w sieci? Jak rozwinąć rodzinny biznes do rozmiarów firmy zatrudniającej kilkaset osób?

Co cieszy się największą popularnością. Klasyczne książki, ebooki czy audiobooki? A może kluczem do sukcesu są artykuły papiernicze i zabawki?

Jeśli chodzi o literaturę, to absolutnie królują wydania papierowe. E-booki, czy audiobooki cieszą się zainteresowaniem zaledwie kilku procent klientów. Natomiast, co podkreślamy od ubiegłego roku, świetnie sprzedaje się kategoria książek dla młodzieży, odnotowaliśmy 200% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2021 roku…

Czytaj cały wywiad tutaj

 

 

Kategorie: Wywiady