Kolejne otwarcia księgarni TaniaKsiazka.pl. Dwa nowe punkty w Warszawie i jeden w Białymstoku

Kolejne otwarcia księgarni TaniaKsiazka.pl. Dwa nowe punkty w Warszawie i jeden w Białymstoku

Przegląd

TaniaKsiazka.pl, należąca do spółki Glosel, rozszerzyła swoją sieć o kolejne punkty stacjonarne. Dwie z nich znajdują się w Warszawie, z czego jedna to kameralna księgarnia im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego przy ul. Żeromskiego 81, na warszawskich Bielanach. Kolejna znajduje się na Ursusie – ul. Warszawska 58C/14. Z kolei w rodzinnym mieście spółki Glosel – Białymstoku, ul. Piasta 13/4, pojawił się punkt stacjonarny, w którym klienci mogą bezpłatnie odebrać zamówienia składane online.

Aktualnie w całym kraju są 24 punkty, w których można zrobić stacjonarne zakupy lub bezpłatnie odebrać zamówienia składane online. Otwieranie nowych księgarni to element konsekwentnej realizacji strategii, której celem jest zwiększanie dostępności oferty marek z myślą o wygodzie klientów, a także poszerzanie grona czytelników w Polsce.

Spółka Glosel, regularnie otwiera kolejne księgarnie stacjonarne i punkty odbioru zamówień online w atrakcyjnych lokalizacjach na mapie całego kraju. To element konsekwentnej realizacji strategii, której celem jest zwiększanie dostępności oferty marek z myślą o wygodzie klientów, a także poszerzanie grona czytelników w Polsce. Firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie, obecna jest na rynku od 2006 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Wywodzi się z Białegostoku i jest obecnie jedną z wiodących firm e-commerce w Polsce z branży sprzedaży książek oraz produktów FMCG.

Łączymy doświadczenie, wiedzę, siły i przede wszystkim miłość do książek, by tworzyć wartościowe miejsca na mapie całej Polski z różnorodną literaturą, dobrą kawą, stałym rabatem i zdrowymi przekąskami. Dynamicznie rozszerzamy sieć punktów stacjonarnych, które pojawiają się w coraz bardziej atrakcyjnych lokalizacjach na terenie całego kraju. Wszystko po to, by być jeszcze bliżej klientów oraz szerzyć zainteresowanie czytelnictwem wśród Polaków – informuje Łukasz Kierus, prezes spółki Glosel, która jest właścicielem marek TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. – Szczególnie cieszy nas fakt, że staliśmy się najemcą księgarni im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Warszawie. Ma ona wyjątkowy, kameralno-artystyczny charakter, który planujemy utrzymać. Dodamy jej nieco świeżego, nowoczesnego oddechu, ale chcemy zachować jej klimat. W kontekście zmian – na miejscu pojawiła się kolorystyka TaniaKsiazka.pl, dostępny jest asortyment Bee.pl, a czas spędzony w księgarni umila pyszna kawa – dodaje.

Glosel to firma specjalizująca się głównie w obszarach sprzedaży książek oraz produktów FMCG w internecie. Pod jej parasolem działają marki, takie jak TaniaKsiazka.pl i Bee.pl. Główna siedziba firmy mieści się w industrialnie urządzonym biurze w Białymstoku, drugie biuro znajduje się w Warszawie. Dodatkowo, spółka posiada ponad 8 tys. mkw. powierzchni magazynów w nowoczesnym kompleksie Panattoni Park, z którego realizuje zamówienia. Glosel zarządza także 12 księgarniami stacjonarnymi oraz posiada 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać zamówienia online.

TaniaKsiazka.pl to istniejąca od 2006 roku, prężnie rozwijająca się księgarnia online z siedzibą w Białymstoku, należąca do spółki Glosel. Jej misją jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i poszerzanie grona polskich czytelników. W asortymencie sklepu znajduje się ponad 400 tys. produktów, wśród których dostępne są m.in. książki, gry i zabawki. TaniaKsiazka.pl stale powiększa sieć punktów stacjonarnych. Obecnie w całej Polsce jest ich 24, w tym 12 księgarni stacjonarnych i 12 partnerskich lokalizacji, w których można bezpłatnie odebrać przesyłki. Do końca roku firma planuje kilka kolejnych otwarć. TaniaKsiazka.pl zorganizowała także kilka edycji TargówKsiążki.Online – w ostatniej (WyCzytOn) wzięło udział ponad 3 miliony czytelników.

Bee.pl to sklep internetowy oferujący szeroki asortyment z kategorii FMCG. Założona w 2018 roku marka należy do spółki Glosel, której siedziba mieści się w Białymstoku. Wyróżnikiem Bee.pl jest bogata oferta ekologicznych i prozdrowotnych produktów spożywczych oraz naturalnych kosmetyków, w tym także pod marką własną, które powstają we współpracy z polskimi brandami. W asortymencie sklepu znajdują się również suplementy diety, produkty dla dzieci, artykuły do domu i książki. Misją Bee.pl jest inspirowanie do zmiany nawyków żywieniowych oraz próbowania nowych smaków. Marka angażuje się w działania na rzecz środowiska i pszczół – m.in. co roku bierze udział w sprzątaniu świata, na dachu siedziby z okazji 3. urodzin powstała mini pasieka, a we wsi Radule pracownicy firmy wysiali łąkę kwietną.

 

fot. mat.prasowe

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Glosel