Wydawnictwo Media Service Zawada – podsumowało ubiegły rok
Przegląd
- Typ: wyniki finansowe
- Marka: Media Serwis Zawada
Wydawnictwo Media Service Zawada w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 9,1 proc. do 31,46 mln zł (w tym ponad 30 mln złotych przychodów osiągniętych w kraju oraz ponad 1 mln złotych z zagranicy), oraz zwiększyło zysk netto z 87,3 do 772,5 tys. zł.
Przychody Media Service Zawada ze sprzedaży produktów (głównie czasopism i książek) zwiększyły się z 25,9 do 28,92 mln zł, natomiast zmniejszyły się przychody z usług (m.in. publikacji reklam) z 2,59 do 2,57 mln zł.
Firma jest wydawcą: magazynów dziecięcych „Cartoon Network Magazyn”, „Ben 10”, „Scooby Doo”, „Winx Club”, „Świnka Peppa”, „Mini Mini”, „Magic Pocket”, „Nick Jr”, „L.O.L. Surprise”, „44 Koty” oraz książek „Świnka Peppa”, „Psi Patrol”, „PJ Masks”, „L.O.L. Surprise”, „44 Koty”, „Masza i Niedźwiedź”. W roku 2021 Wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży nowe tytuły: „Strażak Sam” oraz „Barbie”.
Zwiększyły się koszty Media Service Zawada o 13 proc., umorzona została spłata 844 tys. zł z tarczy finansowej.
źródło: www.wirtualnemedia.pl