Media Service Zawada podsumowanie roku 2020
Przegląd
- Typ: wyniki finansowe
- Marka: Media Serwis Zawada
Przychody Media Service Zawada ze sprzedaży produktów zmalały rok do roku z 26,92 do 25,9 mln zł, a ze sprzedaży usług – z 3,23 do 2,59 mln zł. W ub.r. wydawnictwo nie poniosło żadnych kosztów produkcji na własne potrzeby (wobec 155,1 tys. zł rok wcześniej), a wynik ze zmiany stanu produktów poszedł w górę z -316,4 do 334,1 tys. zł.
Firma wydaje czasopisma dla dzieci, głównie oparte na zagranicznych markach telewizyjnych: „Cartoon Network Magazyn”, „Ben 10”, „Scooby Doo”, „Winx Club”, „Świnka Peppa”, „Mini Mini”, „Magic Pocket”, „Nick Jr”, „Super Wings” oraz publikuje książki i kolekcje DVD „Świnka Peppa”, „Psi Patrol”, „Tupcio Chrupcio”, „Play Doh”, „PJ Masks”, „Pszczółka Maja”, „Animal Club” i „L.O.L. Surprise”.
Zysk sprzedażowy Media Service Zawada zmniejszył się z 1,95 do 1,28 mln zł, a wynik operacyjny – ze 188,9 tys. zł zysku do 65,6 tys. zł straty. Natomiast zysk brutto zmalał ze 133 do 122,8 tys. zł, a zysk netto – z 89,1 do 87,3 tys. zł.
75 proc. udziałów wydawnictwa ma angielska spółka Media Service Zawada, a 25 proc. – członek jego zarządu Andrzej Przesmycki.
Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl