Burda Media Polska podsumowała rok 2019
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: Burda Media Polska
Przychody netto Burda Media Polska ze sprzedaży produktów zmalały ze 139,8 do 130,87 mln zł, a ze sprzedaży towarów i materiałów poszły w górę z 3,34 do 32,03 mln zł. W sprawozdaniu nie zostało wyszczególnione ile firma zanotowała ze sprzedaży prasy i książek. Wpływy od spółek zależnych zmalały z 962,8 do 489,4 tys. zł, koszty wytworzenia produktów na własne potrzeby – z 781,7 do 671,8 tys. zł, a wynik ze zmiany stanu produktów – z 1,12 mln zł do 93,6 tys. zł.
Zysk sprzedażowy wzrósł z 2,71 do 3,41 mln zł, wynik operacyjny – z 1,03 mln zł straty do 4,52 mln zł zysku, wynik brutto – z 916,2 tys. zł straty do 4,74 mln zł zysku, a zysk netto – z 679 tys. zł do 3,66 mln zł, mimo, że koszt podatku dochodowego poszedł w górę z -1,59 do 1,08 mln zł. Burda International Holding, jedyny udziałowiec polskiej firmy, zdecydował, że zeszłoroczny zysk netto zostanie przeznaczony na pokrycie jej wcześniejszych strat. Na koniec ub.r. te skumulowanie straty wynosiły 185,91 mln zł.
Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl