W maju Empik otwiera trzy nowe salony

W maju Empik otwiera trzy nowe salony

Przegląd

Mieszkańcy Kołobrzegu w woj. zachodniopomorskim oraz podwarszawskiego Otwocka mogą od ubiegłego tygodnia zrobić zakupy w pierwszych salonach Empik otwartych w tych miejscowościach. Nowe placówki ułatwią realizację pasji i zainteresowań mieszkańcom obu miast oraz ich okolic. Dodatkowo – także w ubiegłym tygodniu – całkiem nową przestrzeń zyskał jeden z salonów ulokowanych w samej Warszawie, a dokładniej w centrum handlowym Atrium Reduta.

Największy z nowo otwartych salonów znajduje się w Kołobrzegu (ma 330 mkw. powierzchni) i jest ulokowany na parterze Galerii Hosso II przy ul. Armii Krajowej 10. Pierwszy salon w Otwocku jest nieco mniejszy (ma 216 mkw. powierzchni) i można odwiedzić go, zaglądając do nowo otwartej Galerii Kupieckiej w tym mieście.

W salonach w Kołobrzegu oraz w Otwocku klienci znajdą bogaty wybór książek, tytułów prasowych, filmów, wydawnictw muzycznych, multimediów, artykułów papierniczych i kreatywnych, zabawek oraz gier planszowych. Mogą także korzystać z usługi ekspresowej rezerwacji (znanej także jako Click&Collect), która daje możliwość sprawdzenia dostępności towaru w konkretnym salonie w aplikacji mobilnej lub na stronie www.empik.com, zarezerwowania go i odebrania w sklepie już w ciągu 2 godzin. Poza tym w obu salonach jest możliwy odbiór zamówień złożonych w sklepie internetowym Empiku i na Empik Foto.

Salon Empik w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta przy al. Jerozolimskich 148 zmienił lokalizację. Obecnie znajduje się na poziomie „0”, a wcześniej można było odwiedzać go na poziomie „+1”. Sklep ma aktualnie 313 mkw. powierzchni. Ponowne otwarcie oznacza nie tylko bardziej nowoczesne wnętrza, ale również wprowadzenie szeregu technologicznych udogodnień, jak m.in. kasa samoobsługowa. Wszystko po to, by jeszcze bardziej ułatwić klientom zakupy.

We wszystkich otwartych sklepach Empik działa według ścisłych procedur bezpieczeństwa i rekomendacji odpowiednich służb. Są to m.in. pleksi przy kasie oddzielająca klientów od pracowników, częsta dezynfekcja powierzchni dotykowych (kasy samoobsługowe, pinpady, lady itp.), praca w rękawiczkach, rekomendacja płatności za zakupy kartą, bezpieczna odległość w kolejce do kasy, rezygnacja z koszyków zakupowych, obsługa nie jest proaktywna, a liczba pracowników jest dostosowana do ruchu klientów.

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: EMPiK