Kosch-Maćkowiak dyrektorką marketingu książki dziecięcej HarperCollins
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: HarperCollins Polska
Magdalena Kosch-Maćkowiak, kieruje działem marketingu książki dziecięcej wydawnictwa HarperCollins Polska. Jak informowaliśmy na stronie Wirtualnego Wydawcy, firma włączyła do swoich struktur dział książki Egmont Polska.
Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.
– Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska – mówi Kosch-Maćkowiak.
Kosch-Maćkowiak od blisko 20 lat działa na rynku książki. Od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępczynią dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law & Business.