Kosch-Maćkowiak dyrektorką marketingu książki dziecięcej HarperCollins

Kosch-Maćkowiak dyrektorką marketingu książki dziecięcej HarperCollins

Przegląd

Magdalena Kosch-Maćkowiak,  kieruje działem marketingu książki dziecięcej wydawnictwa HarperCollins Polska. Jak informowaliśmy na stronie Wirtualnego Wydawcy,  firma włączyła do swoich struktur dział książki Egmont Polska.

Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.

Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska – mówi Kosch-Maćkowiak.

Kosch-Maćkowiak od blisko 20 lat działa na rynku książki. Od 2008 roku kierowała działem marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępczynią dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law & Business.

 

za: www.wirtualnemedia.pl

 

Kategorie: Rynek Polski