Nowe tytuły prasowe w portfolio Egmont Polska
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
- Marka: Egmont
„Roblox. Nieoficjalny magazyn”
Wydawnictwo Egmont wprowadza na rynek prasowy dwumiesięcznik „Roblox. Nieoficjalny magazyn”, poświęcony edukacyjnej grze sieciowej o tym samym tytule. Pierwszy numer ukaże się 19 lutego 2020 roku. Szykuje się nie lada gratka dla licznych fanów gry „Roblox”. Według danych z 2019 roku, miesięczna liczba aktywnych użytkowników na całym świecie przekroczyła już 100 milionów.
„ROBLOX. Nieoficjalny magazyn”
Redaktor prowadzący: Artur Skura
Product manager: Agnieszka Stolarska
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Liczba stron: 52 strony
Format: 208×278
Cena: 9,99
Grupa docelowa: 6 +
Premiera: 19.02.2020
Czasopismo skierowane jest do czytelników powyżej 6 roku życia. W magazynie – kompendium wiedzy o wirtualnym świecie „Roblox” – fani gry znajdą praktyczne porady, wskazówki, triki, eksperckie przewodniki, sekrety strategii i rankingi gier. Poza tym, na czytelników czeka mnóstwo świetnej zabawy z licznymi łamigłówkami i zadaniami do rozwiązania. Do poszczególnych wydań pisma będą dołączane plakaty.
W pierwszym numerze dwumiesięcznika znajdzie się, m. in., wielki test wiedzy o „Roblox”, prezentacja najlepszych gier obby, a także poradnik tworzenia labiryntów i obsługi Roblox Studio oraz strony z „mecha” zagadkami i dwa plakaty.
„Roblox” – platforma do grania online – to obecnie jedno z największych tego typu miejsc w sieci. Został stworzony przede wszystkim dla dzieci i młodzieży jako miejsce do grania i rozwijania umiejętności w bezpiecznym i przyjaznym środowisku. Platforma zawiera miliony gier stworzonych przez społeczność graczy. Istotą gry „Roblox” jest budowa własnego wirtualnego świata i interakcja z innymi graczami. W każdym ze światów (tzw. miejsc) można umieścić rozmaite atrakcje, np. tory przeszkód, wyścigi, łamigłówki etc. Świat gry kreowany jest przez użytkowników, których ogranicza jedynie ich własna wyobraźnia. Wśród gier dostępne są np. zagrania z kontekstem kryminalnym, sprawnościowe czy filmowe jak “Star Wars” albo “Titanic”.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest komunikacją w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki „Roblox”.