Jak promować księgarnię na Instagramie?

Jak promować księgarnię na Instagramie?

Przegląd

Szanowni Państwo,
przed nami Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. W imieniu OSDW Azymut serdecznie zapraszamy księgarzy i promotorów czytelnictwa na dwa bezpłatne szkolenia z cyklu Szkolimy-Ksiegarzy.pl. Zachęcamy do poinformowania o szkoleniach Państwa czytelników.

Literatura dziecięca w księgarni stacjonarnej oraz komunikacja z czytelnikami na Instagramie – to tematyka dwóch szkoleń organizowanych przez OSDW Azymut, które odbędą się podczas Targów Książki w Krakowie (24-25 października 2019). Wstęp na obydwa wydarzenia jest bezpłatny. Zapraszamy!

Szkolenie: Księgarnia dla dzieci. Jak to się robi? | 24 października 2019, godz. 11.00, Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, w sali seminaryjnej Budapeszt AB

Literatura dziecięca podbija dziś rynek książki. Jak zachęcić rodzica do odwiedzenia księgarni wraz z dzieckiem? Jak promować literaturę dziecięcą w ofercie księgarni? Zapraszamy na kolejne szkolenie organizowane przez dystrybutora książek OSDW Azymut w ramach projektu Szkolimy-Księgarzy.pl.

Księgarnia specjalizująca się w literaturze dziecięcej spełnia dziś bardzo ważną rolę – ma wychować rodziców i nowe pokolenie czytelników. Wyzwanie spore, ale na szczęście jest do tego sporo narzędzi. W jaki sposób organizować wydarzenia w księgarni dla dzieci i młodzieży? Jak dobrać ofertę? Kogo warto zapraszać do tego świata – postacie z książek, zwierzęta, artystów? Z kim podejmować współpracę? Na szkoleniu przedstawimy przykłady z polskiego i zagranicznego rynku książki. Opowiemy też, jak budować komunikację z rodzicami i zainspirujemy do podjęcia działań promujących księgarnię wśród dzieci i młodzieży.

Szkolenie poprowadzi Anita Nogal z Good Books.

Anita Nogal – psychopedagog kreatywności, trener twórczości. Założycielka księgarni dla dzieci Baja Book w Otwocku oraz inicjatywy BajaLeo, związanej z promowaniem czytelnictwa wśród najmłodszych. Pasjonatka literatury dziecięcej, treningów kreatywności oraz budowania wizerunku marki lokalnych księgarń.

Szkolenie jest częścią projektu Z książką wyjdź na ludzi! Cykl szkoleń z animacji kultury dla polskiej branży księgarskiej dofinansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.

Szkolenie: #Bookstagram. Jak promować księgarnię na Instagramie?| 25 października 2019, godz. 12.00, Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, w sali seminaryjnej Wiedeń B

Jak zrobić udane selfie i shelfie? Gdzie śledzić popularność książkowych #hashtagów? Kogo warto obserwować, aby być na bieżąco z opiniami czytelników? Jak komunikować się z klientami księgarni poprzez Instastory i IGTV? O skutecznych sposobach budowania komunikacji Twojej księgarni na Instagramie porozmawiamy podczas kolejnego szkolenia z cyklu Księgarnia 2.0 – Szkolimy-Księgarzy.pl. Zapraszamy!

Szkolenie poprowadzi Marcin Białecki z Good Books.

Marcin Białecki – znawca rynku gier planszowych oraz social mediów. Pracował dla BlackMonk Games i wielu instytucji kultury. Jest współtwórcą największej zbiórki społecznościowej w historii polskiego crowdfundingu.

Szkolenie jest częścią projektu Księgarnia 2.0. Cykl szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe polskiej branży księgarskiej dofinansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z Funduszu Promocji Kultury.

 

Partnerzy projektu Szkolimy-Księgarzy.pl: Good Books, Polska Izba Książki, Wirtualny Wydawca, Biblioteka Analiz, Rynek-Ksiazki.pl, Między_Książkami, BiblioNETka.pl.

Więcej informacji o projekcie szkoleniowym Azymutu na www.szkolimy-ksiegarzy.pl

 

 

Kategorie: Szkolenia