Poczta Polska sprzedaje coraz więcej
Przegląd
- Typ: Rynek Polski
- Marka: Poczta Polska
Placówki pocztowe uzyskują dobre wyniki sprzedażowe prasy oraz książek, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. W pierwszym półroczu br., w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego, spółka odnotowała wzrost dynamiki sprzedaży w takich kategoriach produktowych jak: napoje (wzrost o około 73%), art. sezonowe i regionalne (wzrost o około 58%), artykuły gospodarstwa domowego (wzrost o około 47%) oraz kosmetyki (wzrost o około 37%). Dobrze sprzedawały się też kalendarze (wzrost o 13,9%) artykuły piśmiennicze i biurowe (wzrost o 7,5 %) oraz skrzynki pocztowe (wzrost o 5,3%).
– Dzięki gęstej sieci naszych placówek, docieramy prawie do wszystkich mieszkańców naszego kraju. Posiadamy największą sieć sprzedaży we wsiach oraz w małych miastach. Prowadzona przez nas sprzedaż detaliczna potwierdza, że wypełniamy lukę na lokalnych rynkach, odpowiadając na potrzeby klientów. Stale poszerzamy naszą ofertę – mówi Grzegorz Kurdziel, wiceprezes ds. sprzedaży z Poczty Polskiej.