Legimi – Ebooki i audiobooki bez limitu w nowym wydaniu

Legimi – Ebooki i audiobooki bez limitu w nowym wydaniu

Przegląd

Legimi, serwis oferujący książki elektroniczne w abonamencie, zaprezentowany został w nowej odsłonie. Poza całkowicie zmienioną identyfikacją wizualną, strona zyskała dodatkowe funkcjonalności. Udostępniono również wersję beta aplikacji na Legimi 3.0 na Androida.

Udostępnienie Legimi w wersji 3.0 jest zamknięciem kilkuletniego etapu rozwoju naszej usługi „Czytaj bez limitu”. Gdy w 2012 roku Legimi uruchamiało ten przełomowy projekt na polskim rynku, katalog liczył zaledwie 2 tysięcy publikacji do czytania na iPadach. Dziś oferujemy 60 000 tytułów – ebooków, audiobooków i ich połączenia w formie tzw. „synchrobooków”. Jako jedyna platforma abonamentowa w Polsce nie tylko udostępniamy aplikacje na popularne systemy mobilne, ale także przewidziane dla „moli książkowych” e-czytniki – w tym najbardziej popularnego Kindla. Legimi jest też dostępne za darmo w kilkuset bibliotekach w Polsce. Obecnie przyszedł czas na adekwatną formę dla tak bogatej i wciąż rosnącej oferty treści. – komentuje Mikołaj Małaczyński, prezes Legimi.

Nowa odsłona serwisu zyskuje nowoczesny i przejrzysty wygląd, dostosowany do ekranów smartfonów i tabletów. Znacząco ulepszono również ergonomię najważniejszych elementów strony www.
– Opracowanie Legimi 3.0 wymagało stworzenia od nowa wielu ważnych komponentów platformy, by przygotować ją na dalszy dynamiczny wzrost bazy użytkowników i obecność na rynku niemieckim. Przyświeca nam troska o jak najlepsze doświadczenie klienta z naszym produktem, począwszy od usability aplikacji mobilnej czy serwisu webowego wykorzystującego obecnie technologię React, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokich parametrów wydajności i bezpieczeństwa. – wyjaśnia Mateusz Frukacz, CTO Legimi.

Jednocześnie udostępniona została otwarta wersja beta zaprojektowanej od podstaw aplikacji Legimi na Androida, stawiająca na pierwszym planie wygodę przeglądania i przeszukiwania bogatej biblioteki Legimi. W odpowiedzi na sugestie czytelników ułatwione zostało także zarządzanie kolekcjami książek, których przeciętny abonent na półce przechowuje ponad 100. Użytkownicy systemu iOS otrzymają aktualizację zawierającą wprowadzone udoskonalenia w czwartym kwartale 2019 roku.

Wraz z uruchomieniem Legimi 3.0 wprowadzony został rebranding marki, podkreślający jedną z kluczowych cech Legimi, jaką jest zapewnienie ciągłej łączności ze słowem pisanym za pośrednictwem cyfrowego medium. Wyraża się ona w graficznych formach, których źródłem jest artystyczna transformacja pisma odręcznego – autografu, stanowiącego swoisty prezent od autora dla czytelnika. Zespół Legimi zdobywał takie autografy przez ostatnie miesiące w ramach prowadzonego cyklu rozmów z autorami udostępniającymi swoje publikacje w Legimi w programie Prolog. Materiały te będą teraz stopniowo przenikać do serwisu i wykorzystywać nową stylistykę.

Identyfikację wizualną oraz projekty graficzne serwisu i aplikacji nowego Legimi stworzyło studio Uniforma.

 

Kategorie: Wydarzenia
Tagi: Legimi