Adam Popielski objął stanowisko prezesa Wydawnictwa Zwierciadło

Przegląd

Adam Popielski mat. pras.

Adam Popielski jest związany z Wydawnictwem od stycznia 2017 roku, w którym przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję dyrektora generalnego – czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji Wirtualnego Wydawcy.

Nowy Prezes ma wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej. Zanim związał się z Wydawnictwem Zwierciadło przez 13 lat pracował w wydawnictwie Agora, gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu pionu czasopism i dyrektora sprzedaży. Wcześniej przez 6 lat pracował w Bonnier Business Media, jako kierownik działu sprzedaży, potem jako dyrektor sprzedaży.

 

W portfolio Wydawnictwa znajduje się miesięcznik Zwierciadło, miesięcznik SENS, Wydawnictwo Zwierciadło (książki), portal zwierciadlo.pl oraz Akademia Zwierciadła

 

Z ostatnio opublikowanych danych ZKDP dotyczących roku 2018 w segmencie miesięczników luksusowych wynika, że Zwierciadło jako jedyny miesięcznik ma wzrost sprzedaży wynoszący 8%, a jego konkurencyjne tytuły tj. Twój Styl, PANI, Wysokie Obcasy Extra odnotowały spadki.


(Dane ZKDP; sprzedaż ogółem XII 2018 / XII 2017)

Średnia sprzedaż Zwierciadła w 2018 roku wynosiła 101 477 egz.
( ZKDP, średnie RPR I-XII 2018)

 

Kategorie: Rynek Polski
Tagi: Zwierciadło