Wideoklipy promujące książki małych wydawców – już od kwietnia

Wideoklipy promujące książki małych wydawców –  już od kwietnia

Przegląd

Pierwszy pilotażowy odcinek projektu promocji niszowych, atrakcyjnych książek małych wydawców poprzez wideoklipy dystrybuowane do księgarzy, bibliotekarzy oraz  rozpowszechniane przez media społecznościowe zostanie zaprezentowany w  Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich 23 kwietnia br. 

Czekamy do 22 marca br. na zgłoszenia tytułów do pilotażowej produkcji czterech  odcinków  wideoklipów emitowanych w kwietniu i maju 2019 r. na adres biuro@pik.org.pl.  Pilotaż projektu będzie współfinansowany przez Polską Izbę Książki.

Do zgłoszenia książek (maksymalnie 4) prosimy załączyć deklarację uczestnictwa w pilotażu i przyjęcie faktury za usługę marketingową w wysokości 150 zł netto za miesięczny pilotaż.  Proponowane  książki prosimy pilnie dostarczyć do Biura PIK przy ul. Oleandrów 8, 00-629 Warszawa.

– Inicjatywa będzie realizowana przez dr Sylwię Stano i Zofię Karaszewską (Bibliocreatio i „Książniczki mają zdanie”)  we współpracy z Polską Izbą Książki. Projekt będzie polegał na publikacji w Internecie 2 razy w miesiącu 5-10 minutowego nagrania pokazującego ofertę wydawniczą  niszowych oficyn. Na jednym nagraniu (wideoklipie) może znaleźć się przykładowo: 6 książek obszerniej omówionych,  kilka książek pokazanych jako warte przeczytania lub wywiad z autorem. Książki przedstawiane to niekoniecznie nowości, mogą to być ciekawe publikacje, które są już na rynku.  Warunkiem jest, aby były to publikacje z beletrystyki, literatury dziecięcej, popularnonaukowej lub reportażu.

Filmy będą udostępniane na wideoblogu Książniczek, jak i na Instagramie i na kanale You Tube.

 

Kategorie: Wydarzenia