Wideoklipy promujące książki małych wydawców – już od kwietnia
Przegląd
- Typ: Wydarzenia
Pierwszy pilotażowy odcinek projektu promocji niszowych, atrakcyjnych książek małych wydawców poprzez wideoklipy dystrybuowane do księgarzy, bibliotekarzy oraz rozpowszechniane przez media społecznościowe zostanie zaprezentowany w Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich 23 kwietnia br.
Czekamy do 22 marca br. na zgłoszenia tytułów do pilotażowej produkcji czterech odcinków wideoklipów emitowanych w kwietniu i maju 2019 r. na adres biuro@pik.org.pl. Pilotaż projektu będzie współfinansowany przez Polską Izbę Książki.
Do zgłoszenia książek (maksymalnie 4) prosimy załączyć deklarację uczestnictwa w pilotażu i przyjęcie faktury za usługę marketingową w wysokości 150 zł netto za miesięczny pilotaż. Proponowane książki prosimy pilnie dostarczyć do Biura PIK przy ul. Oleandrów 8, 00-629 Warszawa.
– Inicjatywa będzie realizowana przez dr Sylwię Stano i Zofię Karaszewską (Bibliocreatio i „Książniczki mają zdanie”) we współpracy z Polską Izbą Książki. Projekt będzie polegał na publikacji w Internecie 2 razy w miesiącu 5-10 minutowego nagrania pokazującego ofertę wydawniczą niszowych oficyn. Na jednym nagraniu (wideoklipie) może znaleźć się przykładowo: 6 książek obszerniej omówionych, kilka książek pokazanych jako warte przeczytania lub wywiad z autorem. Książki przedstawiane to niekoniecznie nowości, mogą to być ciekawe publikacje, które są już na rynku. Warunkiem jest, aby były to publikacje z beletrystyki, literatury dziecięcej, popularnonaukowej lub reportażu.
Filmy będą udostępniane na wideoblogu Książniczek, jak i na Instagramie i na kanale You Tube.