Zostań królową PR
Przegląd
- Typ: Biznes i ekonomia
- Marka: One Press
Mamy nadzieję, że Czytelniczki są gotowe na propozycję autorki, by udać się w podróż, na końcu której otrzymają tytuł królowej PR. Pewnie niejedna z nich zastanowi się ja to możliwe, skoro na tę chwilę nic o nim nie wiedzą, a to całe “public relations” kojarzy się tylko praktycznie z reklamą, która wiadomo- kosztuje. A dobry i skuteczny PR nie wymaga wielkich nakładów, nie jest też domeną wielkich korporacji. O tym przekonuje nas autorka Kinga Fromlewicz, której propozycja brzmi “Zostań królową PR”.
“Public relations w małym, kobiecym biznesie”
O autorze
Kinga Fromlewicz – od zawsze zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w bardzo różnych branżach, np. turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła markę Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki oraz właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.