Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzone
Przegląd
- Typ: Biznes i ekonomia
- Marka: One Press
Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział dotyczący strategii detalistów i sklepowych markach.
Autor przekonuje, że można szybko opanować sztukę marketingu, nie marnując ani chwili na to, co zostało już wymyślone. W tym celu wystarczy sięgnać po zaktualizowane wydanie Strategicznego brand marketingu. Lektura pomoże każdemu uzmysłowić sobie, czym jest marka oraz oraz jakie są zależności między nią a rynkiem. Mówiąc inaczej- książka ta wyposaża Czytelnika w kompletną wiedzę, która pozwoli mu działać w pełni efektywnie. Pozycja ta jest odpowiedzią na potrzeby współpracowników, klientów autora oraz szkoleniowców.
Premiera: 16 października 2018 r.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Biznes i Ekonomia
Tagi:
One Press