Kształtowanie trwałych relacji z klientami – poradnik dla specjalistów marketingu!

Przegląd

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem . Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
(…) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer
(…) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej
O autorze:
Dr hab. Maciej Mitręga, prof. UE w Katowicach jest kierownikiem Katedry Zarządzania Relacjami Organizacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
„Marketing relacji – teoria i praktyka (wyd. III)”
Autor: Maciej Mitręga
Rok wydania: 2018
Oprawa: Miękka
Format: 165×235
Stron: 148
ISBN: 978-83-8102-172-2
Cena: 39,00zł
Wydawnictwo CeDeWu
Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/CeDeWupl/
 
Zapraszamy do księgarni stacjonarnej Wydawnictwa CeDeWu znajdującej się przy ulicy Żurawiej 47 w Warszawie!
Kategorie: Biznes i Ekonomia
Tagi: CeDeWu