Naucz się tak kontrolować swoje reakcje na stres, by ten nie niszczył Twojego życia

Przegląd

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Większość z nas boryka się z problemem stresu. Niezależnie od jego  źródła po pewnym czasie czujesz się zmęczony, zdenerwowany i wykończony. Tak nie musi być. Skorzystaj z rad dr Melanii Greenberg i naucz się  tak kontrolować swoje reakcje na stres, by ten nie niszczył Twojego życia.

Już 6 czerwca do księgarń trafi jej książka pt. Mózg odporny na stres.

 

 

Amazon Bestseller in Neuropsychology, Stress-Management, and Health

 

Melanie Greenberg

Mózg odporny na stres

Zapanuj nad emocjonalną reakcją na stres, wykorzystując naturalne właściwości mózgu

Przełożyła Bożena Jóźwiak

ISBN 978-83-8062-333-0

 

Nie da się uniknąć rzeczy, które nas stresują, można jednak kontrolować własne reakcje na stres, tak aby nie zdominował on naszego życia. Z tej przełomowej książki, opartej na najnowszych badaniach dotyczących neuroplastyczności mózgu i koncepcji uważności, dowiesz się m.in., jak:

– przezwyciężać pierwotną reakcję mózgu na stres, polegającą na walce, ucieczce lub zamarciu w bezruchu,

– porzucić niezdrowe sposoby radzenia sobie ze stresem (objadanie się, sięganie po używki),

– wypracować zdrowe nawyki łagodzenia napięcia,

– przekształcić negatywne schematy myślowe.

Z tym skutecznym, zawierającym mnóstwo przydatnych technik i ćwiczeń poradnikiem nauczysz się radzić sobie zarówno z poważnymi, jak i codziennymi wyzwaniami i staniesz się szczęśliwszą i zdrowszą osobą.

 

„Ten poradnik to prawdziwy dar niebios dla osób cierpiących na skutek stresu”.

dr Kristin Neff, autorka Self-Compassion

 

„Gorąco polecamy osobom, które poszukują zdrowych sposobów radzenia sobie ze stresem w pracy i w życiu”.

„Library Journal”

 

Dr Melanie Greenberg od ponad dwudziestu lat prowadzi praktykę psychologiczną, w której wykorzystuje sprawdzone metody oparte na neuronauce, koncepcji uważności i terapii behawioralno-poznawczej. Jest ekspertką w dziedzinie radzenia sobie ze stresem. Pisze blog Mindful Self-Express dla „Psychology Today”.

 

Udostępnij
Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Tagi: Rebis