Co marki robią w przedszkolach i szkołach?

Co marki robią w przedszkolach i szkołach?

Przegląd

Czy rodzice chcą programów edukacyjnych sponsorowanych przez marki?

Tak. Niedawno właśnie przeprowadziliśmy badanie opinii wśród rodziców na temat programów edukacyjnych. Połączyliśmy to z konkursem, żeby bardziej zachęcić do odpowiedzi. Na razie odpowiedziało 196 osób, ale wyniki już są ciekawe.

Zadaliśmy pytanie: „Czy uważasz, że marki produktów i usług powinny się angażować społecznie, przekazując placówkom bezpłatne materiały do realizacji zajęć edukacyjnych?” – i ani jedna odpowiedź nie brzmiała „nie”. 26 proc. badanych podało, że tak, ale pod pewnymi warunkami…

 

czytaj cały artykuł https://marketingprzykawie.pl/wywiady/edukacja-brand-hero/

Kategorie: Wywiady
Tagi: prasa

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.