„API Group na targach PCD 2018 w Paryżu: prezentacje aktualnych trendów w branży opakowaniowej”

Przegląd

David Peters – Creative Development Manager w firmie API Group

API Group wzięła aktywny udział w odbywającej się niedawno w Paryżu wystawie PCD 2018, skierowanej do osób i firm działających w branży opakowań kosmetycznych. David Peters – Creative Development Manager w jej brytyjskiej centrali przygotował z myślą o zwiedzających targi prezentację. Obejmowała ona najnowsze trendy w branży opakowań (również dedykowanych kosmetykom), które znalazły się w najnowszej edycji API Trends Folio – publikacji uwzględniającej tendencje, jakie będą obowiązywać na rynku opakowań przez najbliższe dwa lata.

Na współczesnym, coraz bardziej konkurencyjnym rynku wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych budowanie i utrzymanie tożsamości marki staje się kluczowym elementem jej sukcesu i przybliża ją do potencjalnych oraz obecnych użytkowników. Opakowanie, także za sprawą doświadczeń i interakcji ze strony konsumenta, staje się fundamentalnym elementem tego procesu.
API, jako czołowy dostawca rozwiązań dedykowanych opakowaniom klasy premium (m.in. dla branż perfumeryjnej i kosmetycznej), stale wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom właścicieli marek i konsumentów. Firma posiada w ofercie wysokiej jakości folie, laminaty i materiały holograficzne, które – poddane odpowiedniej aplikacji – mają za zadanie zwiększyć atrakcyjność opakowania, a w ślad za tym – wzmacniać przekaz samej marki.
Zespołem, odpowiedzialnym w firmie API za działania o charakterze kreatywnym i doradczym, kieruje David Peters. Ma on ponad 20-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania i tworzenia opakowań. Podczas prezentacji, przygotowanej z myślą o uczestnikach PCD 2018, opowiadał on o najnowszych trendach na rynku opakowaniowym oraz innowacjach produktowych i technologicznych, jakie pojawiły się na nim w ostatnim czasie. Wystąpienie uwzględniało m.in. następujące elementy: rozwój opakowań premium jako czynnik sukcesu rynkowego, maksymalizacja atrakcyjności markowego opakowania w kontekście jego ekspozycji na półce sklepowej, poprawa wizerunku marki premium poprzez zastosowanie efektów specjalnych i uszlachetnień (na bazie rozwiązań API) oraz trendy i innowacje zawarte w API Trends Folio na lata 2018/2019.

Targi PCD to jedna z najważniejszych imprez wystawienniczo-kongresowych, dedykowanych opakowaniom kosmetycznym i perfumeryjnym. Obecni na niej dostawcy mają tu szansę zaprezentować nowe, innowacyjne rozwiązania skierowane do właścicieli marek, którzy z kolei mogą w Paryżu poznać najnowsze trendy i technologie. Mówi David Peters: „PCD to dla nas idealne miejsce do zademonstrowania najnowszych światowych trendów na rynku opakowaniowym. Trendów, które rzeczywiście oddziałują na markę i jej odbiór na wystawie sklepowej, niezależnie od tego czy mówimy o wyrobach perfumeryjnych czy kosmetycznych. PCD to także świetna okazja do spotkania z projektantami, drukarzami i właścicielami marek z całego świata oraz do dyskusji z nimi na temat naszego portfolio. Wielu z nich to użytkownicy folii, laminatów i materiałów holograficznych API. Targi to idealny moment do bezpośrednich rozmów na temat ich zastosowania w codziennej działalności. Wszystko po to, by – bazując na aktualnych i przyszłych trendach rynkowych – wybrać optymalne rozwiązanie wspierające rozwój i wizerunek marki, np. poprzez zastosowanie odpowiedniego efektu specjalnego czy wykończenia”.

Polscy klienci będą mieli okazję do spotkania z Davidem Petersem podczas targów Packaging Innovations 2018, jakie odbędą się w dniach 17-18 kwietnia br. w Warszawie. Wśród wystawców tej imprezy znajdzie się m.in. firma API Folie Polska. „Już dziś zapraszamy do odwiedzenia nas na targach. Poza możliwością spotkania z Davidem Petersem, będą one znakomitą okazją do poznania naszej oferty i porozmawiania o ewentualnej współpracy” – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.

Kategorie: Poligrafia
Tagi: Api Group

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.