Amazon planuje rozwój centrów logistyki w Polsce oraz walkę o klienta w sieci

Przegląd
- Typ: Wydarzenia
- Marka: Amazon
W Polsce, Amazon posiada pięć centrów logistyki e-commerce: w Poznaniu, Kołbaskowie pod Szczecinem, Sosnowcu (centrum obecnie na etapie rozruchu) i dwa we Wrocławiu, o łącznej powierzchni ponad 580 tys. mkw.
Dodatkowo firma ma swoje biura w Gdańsku (Centrum Rozwoju Technologii Amazon) i w Warszawie, gdzie mieści się oddział Amazon Web Services.
Produkty oferowane przez Amazon, dostępne są w polskich porównywarkach cenowych takich jak Ceneo, Skąpiec czy Cenowarka. Jesienią 2017 roku firma wprowadziła mobilną wersję strony tłumaczonej na język polski.
– Dziś ze strony tej, teraz dostępnej również w języku polskim na urządzeniach przenośnych, korzysta wielu klientów z naszego kraju. Cieszymy się, że ta nowa funkcjonalność przybliża nas do celu, jakim jest umożliwienie zakupu dowolnego produktu, na dowolnej z naszych europejskich stron, bez żadnych barier – mówi Marzena Więckowska, senior PR manager Amazon na region Europy Środkowo-Wschodniej.
– Polscy klienci są dla nas niezwykle ważni, dlatego wciąż rozwijamy także inne nasze produkty, udostępniając je w kraju. Jednym z nich jest Amazon Music Unlimited – usługa streamingu „muzyki na życzenie”. Od grudnia 2017 roku, miliony nowych klientów na całym świecie, w tym także w Polsce, mogą korzystać z katalogu liczącego ponad 40 milionów utworów, tysiące playlist oraz spersonalizowanych stacji – dodaje.
Artykuły powiązane:
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.