Mój Empik wyróżniony Loyalty Awards 2016

Przegląd

Mój Empik zdobył nagrodę Loyalty Awards 2016 dla najlepszego nowego programu lojalnościowego w Polsce. Jest to jedyne na polskim rynku wyróżnienie przyznawane projektom lojalnościowym przez praktyków marketingu i zarządzania relacjami z klientami. Statuetkę The Best New Loyalty Activities of The Year 2016 odebrała Mira Dobek – Dyrektor Marketingu Empiku podczas gali towarzyszącej Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017.

Mój Empik został oceniony przez specjalistów jako najlepszy debiut. Jesteśmy z tego bardzo dumni! – komentuje Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Empiku – Program został uruchomiony 9 miesięcy temu i przez ten czas zgromadził ponad 1 milion 600 tysięcy uczestników. Takie tempo akwizycji to dla nas jasny sygnał, że klienci czekali na taki program i wychodzi on naprzeciw ich potrzebom i oczekiwaniom. Mój Empik wciąż jest w fazie intensywnego rozwoju, uczymy się codziennie, testujemy wiele nowych rozwiązań, przystępujemy do etapu jeszcze większej personalizacji – nie tylko oferty (nowości, promocji), ale i wydarzeń, które podpowiadamy klientom.

Barbara Fitał – Menadżer ds.programu lojalnościowego dodaje: Teraz nawet 40 procent wartości sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik. Średni koszyk klienta z kartą jest wyższy o blisko 20% od transakcji dokonanych przez klientów bez kart. Uczestnicy Mojego Empiku są bardzo aktywni i zaangażowani – odwiedzają salony i empik.com z większą częstotliwością w porównaniu do klientów spoza programu. A to wszystko dzięki namacalnych korzyściom, które daje uczestnictwo w Moim Empiku: zniżki na ulubione produkty, atrakcyjne promocje, bieżące informacje o premierach, ważnych nowościach i wydarzeniach, którymi uczestnik może być zainteresowany.

Więcej na stronie: http://loyalty-awards.pl/laureaci-2016/

Kategorie: Nagrody
Tagi: EMPiK, Mój Empik

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.