Matras –laureatem Retailers’ Awards!

Matras –laureatem Retailers’ Awards!

Przegląd

3 marca Matras otrzymał tytuł Retailer of The Year 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents. Środowisko biznesowe doceniło Matrasa już po raz drugi. Retailer of The Year 2015 to kolejna nagroda dla Księgarni Matras w tym roku.

Przyznając Matrasowi Retailer of The Year 2015 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents środowisko biznesowe potwierdziło stabilną i atrakcyjną pozycję Matrasa jako partnera biznesowego oraz siłę marki Matras, która, mimo trudnego rynku, przyciąga do swoich księgarni coraz więcej klientów. Mamy za sobą wiele zmian i wytężonej pracy. W ostatnim roku Matras podjął kolejne dynamiczne działania zmierzające do budowania i wzmacniania atrakcyjności Księgarni Matras wobec partnerów biznesowych oraz wobec klientów. A to nie koniec. Jeszcze w tym roku planujemy uruchomienie zupełnie nowego modelu księgarni pod nową marką.”- podsumowuje Mariusz Rutowicz, Prezes Matras S.A.

Nieustannie pracujemy nad wyglądem naszych księgarni, jakością obsługi klienta zarówno w księgarniach stacjonarnych jak i księgarni internetowej. Wypracowujemy nowe standardy zarówno na linii Matras – klient jak i Matras – partnerzy biznesowi. Staramy się nie tylko nadążać za dynamicznie zmieniającym się rynkiem, ale także tworzyć nowe, obowiązujące na nim standardy.” – dodaje Mariusz Rutowicz, Prezes Matras S.A.

Nominacje do nagrody w 23 kategoriach przyznało wcześniej Jury w składzie: Magdalena Frątczak, CBRE; Klaudia Woźniak, Pro Value; Ewa Ściubidło, BOIG; Renata Kusznierska, DTZ; Marta Machus-Burek, Colliers International; Agnieszka Mielcarz, Knight Frank; Anna Wysocka, Jones Lang LaSalle; Marek Noetzel, Cushman & Wakefield Polska; Maciej Celmer, Mallson; Michał Muc, Savills Property Management; Piotr Zieliński, Rossmann. Jury przewodniczy Radosław Rybiński, Evigo.

Matras to ok. 180 księgarni na terenie całej Polski, z tego ponad po połowa w centrach handlowych oraz dynamicznie rozwijająca się księgarnia internetowa matras.pl. Księgarnie Matras są estetyczne i nowoczesne, oferują zarówno książki, jak i wartość dodaną w postaci wyjątkowych spotkań autorskich, kawy i herbaty, książek z autografami autorów czy unikalnych albumów światowych wydawnictw. Od 2,5 roku Matras wprowadza fundamentalne zmiany dotyczące jakości obsługi klienta, standardów wyglądu sieci i ekspozycji towaru oraz współpracy z partnerami biznesowymi.

W swoich księgarniach Matras oferuje ponad 120.000 tytułów książek i kilka milionów egzemplarzy od literatury pięknej, poprzez biografie, aż po książki dla dzieci. Czytelnicy znajdą w Matrasie nie tylko bestsellery i nowości, ale także pozycje niszowe i poszukiwane przez koneserów. Księgarnie Matras to ok. 180 księgarń w 70 miejscowościach, w całej Polsce i księgarnia internetowa matras.pl.

W zależności od swojej powierzchni księgarnie Matras oferują od 5.000 do 50.000 tytułów. Tytuły, niedostępne na półce w danym momencie, można zamówić u księgarzy Matrasa lub na stronie www.matras.pl. Matras współpracuje na stałe ze 120 księgarniami niezależnymi, zaopatruje około 100 bibliotek oraz dostarcza książki do 1500 księgarń i 1900 innych odbiorców (szkoły, instytucje publiczne, firmy) oraz  współpracuje z ok. 1500 wydawcami. W 2013 roku Matras otrzymał tytuł Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii: sieć księgarni. W 2014 roku kolejne tytuły przyznane przez konsumentów: Gwiazda Jakości Obsługi 2014, Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz tytuł przyznany przez biznes: Retailer of The Year 2014 w kategorii Music, Bookshops & Newsagents w konkursie Retailers’ Awards 2014, I miejsce w rankingu sklepów internetowych Money.pl 2014 w kategorii kultura i rozrywka. Rok 2015 to już dwie nowe nagrody: Gwiazda Jakości Obsługi 2015 i Super Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

A jaki tytuł przyznaliby Matras polscy wydawcy?

Kategorie: Nagrody, Wydarzenia
Tagi: Matras

Skomentuj

Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.