Książka o mediach za milion dolarów
Przegląd
- Typ: Rynek międzynarodowy
Jill Abramson, była redaktor naczelna dziennika “The New York Times”, podpisała umowę na napisanie książki o przyszłości mediów – ujawnił “The New York Post”.
Według gazety dziennikarka podpisała z wydawnictwem Simon & Schuster umowę o wartości 1 mln dol. Książka jej autorstwa ma opisywać problemy, jakie przed tradycyjnymi mediami stawia cyfryzacja, a także jak nowe, internetowe media zmieniają sposób gromadzenia i konsumowania informacji.
Abramson była pierwszą kobietą, która kierowała redakcją nowojorskiego dziennika (od września 2011 roku do maja ub.r.). Abramson została zwolniona z “NYT”, obecnie uczy dziennikarstwa na Harvardzie.
Artykuły powiązane:
Kategorie:
Rynek międzynarodowy
Tagi:
Abramson Jill
O autorze
Skomentuj
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować.